Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ابوالقاسم شربتی، مدیر حراست مسجد مقدس جمکران دیروز دوشنبه، 9 بهمن در همایش خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در تالار علقمه رفسنجان گفت: این گردهمایی خادمان استان کرمان کار بسیار عالی و ارزشمندی است و امیدواریم شهرهای دیگر هم از این کار تأسی بگیرند.
وی افزود: مسجد مقدس جمکران به حضور خادمانی همچون شما خادمان افتخاری احتیاج دارد و زبان از این کار ارزشمند قاصر است حضور در مسجد جمکران به عنوان خادم توفیق می‌خواهد و این توفیق نصیب شما شده و بدون تردید ثواب مضاعف خواهید برد چراکه مسیر طولانی تا شهر مقدس قم را با سختی و مشقت طی می‌کنید و در موقع مقرر در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حراست مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مسجد جمکران دو صاحب دارد که یک صاحبش خداوند است و صاحب دیگرش امام عصر(عج) است، ادامه داد: بسیار افرادی هستند که با اینکه در قم زندگی می‌کنند حتی توفیق حضور در مسجد جمکران را پیدا نمی‌کنند.
وی گفت: همراهی و همدلی خانواده خادمان افتخاری هم اثرگذار است که شما موفق به این توفیق شدید و خانواده‌های شما هم در این ثواب شریک هستند.
شربتی بیان کرد: امروز مسجد جمکران جایگاه ویژه‌ای دارد و به مرکز جهانی بدل شده و پایگاه مهدویت است سالانه بیش از 20 میلیون نفر زائر ایرانی و غیرایرانی دارد و مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به این مسجد دارند.
وی بیان کرد: این مکانی که محل شیفتگان و ارادتمندان فراوانی است دشمنانی هم دارد دشمنانی که به نام دین با دین و شیعه مخالف هستند و به طریق اولی با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه موشک‌های ایران را رهگیری کرد؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آناتولی مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه این ادعا را مبنی بر اینکه موشک‌های شلیک شده توسط ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی در ۱۳ آوریل به کمک پایگاه راداری در «کورجیک» واقع در استان «مالاتیا» ترکیه زود شناسایی و رهگیری شدند، رد کرد.

مرکز ضد اطلاعات نادرست اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه ‌در بیانیه‌ای اعلام کرد که اتهامات در این زمینه حقیقت ندارد.

در این بیانیه تاکید شده است که ادعاهای مربوط به پایگاه راداری در کوراچیک که در پی دیدار روز گذشته میان «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر شد، پیش از این توسط مرکز ضد اطلاعات نادرست تکذیب شده بود.

این مرکز تاکید کرده است که این اتهامات بی‌اساس است و عمدا دوباره برای بازنشر مطرح شده است».

در این بیانیه آمده است: «اطلاعات گرفته شده از سیستم راداری در کورجیک تنها در چارچوب رویکردهای ناتو با متحدان به اشتراک گذاشته می شود».

این مرکز تاکید کرد که امکان به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با غیر اعضای ناتو مانند اسرائیل وجود ندارد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897889

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • ترکیه موشک‌های ایران را رهگیری کرد؟
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد