Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «بن کاردین»، عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه گفت هیچ شواهدی درباره نقض برجام توسط ایران وجود ندارد. 

به گزارش «اندرا میچل»، خبرنگار ان‌بی‌سی، کاردین گفت: «آژانس بین المللی انرژی اتمی از توان کامل برای بازرسی سایت‌های هسته‌ای در ایران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اضافه کرد: «هیچ دلیلی برای باور کردن اینکه ایران تعهداتش را نقض کرده وجود ندارد.»

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه 22 دی‌ماه، در جدیدترین اقدام خود ضد برجام علی‌رغم رفع تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران تهدید کرد ممکن است این آخرین باری باشد که این کار را انجام می‌دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت در صورتی که نمایندگان کنگره و دولت‌های اروپایی برای «اصلاح معایب فاجعه‌بار» برجام اقدام نکنند او در موعد بعدی تعلیق تحریم‌ها (120 روز بعد) آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج خواهد کرد.
 

«رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه (دوم بهمن‌ماه) بعد از دیدار با مقام‌های انگلیسی در لندن گفت با کشورهای اروپایی بر سر تشکیل کارگروهی با مأموریت «اصلاح برجام» موافقت کرده است. مقام‌های کشورهای اروپایی هنوز رسماً درباره این ادعا موضع‌گیری نکرده‌اند.

 

 

فارس

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم