Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، پس از انتشار خبر بازگشت رابعه اسکویی، بازیگر سینما که چند سالی را برای بازی در شبکه‌ی جم، در خارج کشور به سر می‌برد، حالا خبر رسیده که «چکامه چمن ماه» هم که موقعیتی مشابه داشت به کشور بازگشته است.

 

در ابتدای انتشار خبر مهاجرت چکامه چمن ماه، عکس‌های بی حجاب او سر و صدای زیادی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چند سال اخیر تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون برای بازی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به خارج مهاجرت کرده‌اند.



صراط

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی