Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهادر در این آیین با تبریک این مناسبت ارزنده به جامعه پرستاری اظهار داشت: خدمت در این عرصه با هیچ بهایی قابل قیاس نیست و متاسف هستم که توان قدردانی مناسب از این زحمات را نداریم.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند افزایش پرستار است، افزود: در همین راستا دانشکده‌های پرستاری تاسیس شده و باید توانیم کیفیت آموزشی را در جامعه پرستاری بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: معتقد هستم که تعرفه‌های خدمات پرستاران باید پرداخت شود و برای پرداخت معوقه‌های پرستاران، تمام توان خود را به کار بسته‌ام تا با پیگیری از مراجع مختلف، بتوانیم پاسخگوی زحمات شما باشبم.

بهادر با اشاره به خدمات فراوان پرستاران افزود: در برابر این خدمات، باید قدر شما را در نظام سلامت بدانیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع پرستاران شیراز حضور یافت و بر تلاش برای پرداخت معوقه‌های آنان تاکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان