Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: عباس آخوندی در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه روزانه از فرودگاه مهرآباد 430 پرواز و از فرودگاه امام خمینی 220 پرواز صورت می گرفت افزود: پس از بارش برف و یخ زدگی این فرودگاه ها که منجر به بروز اختلالاتی در پروازهای آنها شد، نشست و برخاست هواپیماها در آنها از دوشنبه از سرگرفته شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از ظهر دوشنبه 80 پرواز نشست وبرخاست در فرودگاه مهرآباد انجام شد و 20 پرواز هم در فرودگاه امام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه وشهر سازی افزود: آنچه باعث بروز اختلال در پرواز هواپیماها در فرودگاه شد مشکل نبود دید مستقیم خلبان بود.

وی افزود: خلبان برای بلند شدن از باند هر فرودگاه نیاز به 500 تا 600 متر دید مستقیم دارد و برای نشستن هواپیما به 800 متر دید مستقیم نیاز است در حالی که این دید در فرودگاه مهرآباد به 300 متر رسیده و در فرودگاه امام وضعیت بدتر بود.

آخوندی همچنین گفت: تمام جاده ها و مسیرهای شریانی اصلی کشور به جز آزاد راه تهران ساوه و جاده قدیم تهران - قم بازگشایی شده است.

وی افزود: با پیش آگاهی نیروها زیر مجموعه وزارت راه وشهرسازی آمادگی کامل برای بروز چنین وضعیتی را داشتیم و تمام امکاناتمان را به کارگرفتیم اما به هیچ وجه مدعی نیستیم که هیچ مشکلی پیش نیامده است.

آخوندی گفت: برف اخیر نشان داد تهران و شهرهای بزرگ در حمل و نقل متکی به جاده است درحالی که باید به سمت شهر سازی ریل پایه برویم.

وی اضافه کرد: نیازمند ایجاد یک شبکه ریلی کامل در تهران و شهرهای بزرگ هستیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نبرای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس