Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@15:58:24 GMT

اطلاعات جعبه سیاه بین چهار کشور تقسیم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۲۰۷۴

اطلاعات جعبه سیاه بین چهار کشور تقسیم شد

به گزارش جهان نيوز، هادى حق‌شناس در خصوص آخرین وضعیت بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و کریستال بیان کرد: اطلاعات بدست آمده از جعبه سیاه نفتکش سانچی مطابق آیین بررسی علل سوانح سازمان جهانی دریانوردی در اختیار کشورهایی چون پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش، چین به عنوان کشوری که نفتکش در ساحل آن دچار سانحه شده و سایر ذی‌نفعان از جمله ایران و هنگ‌کنگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال به همراه مصاحبه‌های صورت گرفته از پرسنل شناور چینى در اختیار سازمان بنادر قرار گرفته و قرار است در کمیته‌های تخصصی مطرح و به بحث گذاشته و در نهایت علت سانحه مشخص خواهد شد.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال به صورت صحیح و بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای در اختیار چهار کشور کمیته بررسى علل قرار گرفته تا از روند کار مطلع و مسائل را به صورت مشترک پیش ببرند.

وی درانتها خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به نیابت از جمهوری اسلامی ایران در کمیته چهارجانبه بررسى سانحه نفت کش سانچى حضور دارد و تا کشف علل حادثه جلسات این کمیته ادامه خواهد یافت تا در نهایت به نتیجه مربوطه دست یافت.

حق شناس با اشاره به اینکه پیگیری‌ لازم برای انتقال پیکر شهیدان خدمت از سوی شرکت ملی نفتکش انجام می‌شود، یاد آور شد: پیکرهای کشف شده بعد از شناسایی از چین به تهران منتقل می‌شوند.

بر اساس گفته ربیعی مسئول پیگیری حادثه، شرکت ملی نفتکش مکلف به پیگیری مسائل مربوط با خانواده‌های جانباختگان کشتی نفت‌کش سانچی شده است.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

tags # احمد وحیدی ، تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • وحیدی: تقسیم «استان تهران» در دست بررسی است
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏