Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:29:29 GMT

راه های 160 روستای آذربایجان غربی همچنان بسته است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۲۲۲۰

راه های 160 روستای آذربایجان غربی همچنان بسته است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه های دسترسی 160 روستای استان به دنبال بارش سنگین برف روزهای گذشته تا صبح امروز /سه شنبه/ همچنان بسته است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه های 390 روستاهای آذربایجان غربی تا روز یکشنبه بسته بود که در کمتر از 248 ساعت گذشته جاده دسترسی به 230 روستا از آنها بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نزدیک به 50 هزار نفر در این روستاها زندگی می کنند که تلاش می شود در سریع ترین زمان ممکن، راه دسترسی این روستاها بازگشایی شود.
وی ادامه داد: این روستاها در شهرستان های ارومیه، خوی، نقده، پیرانشهر، مهاباد، تکاب، اشنویه و شاهین دژ قرار دارند.
علی اکبری افزود: همه راه های اصلی و بین شهری آذربایجان غربی اکنون باز است و 68 گروه راهداری در مسیرهای مختلف در حال خدمات رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد: با توجه به سرمای شدید هوا و یخبندان مسیرهای مختلف، استفاده از تجهیزات زمستانی در همه جاده های استان برای رانندگان ضروری است.
به گزارش ایرنا، بارش برف که از روز پنجشنبه گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده بود، افزون بر 48 ساعت ادامه داشت.
بر پایه گزارش ها، 15 سانتی متر در معابر درون شهری و بیش از 40 سانتی متر در بلندی و کوهستان های استان برف بر زمین نشسته است.
با وجود گذشت بیش از پنج هفته از زمستان سال 1396، این توده بارشی نخستین برف را به صورت گسترده در سطح آذربایجان غربی به ارمغان آورده و موجب شادی مردم شده است.
این استان بیش از 2 هزار و 800 روستا دارد که از این تعداد بیش از 2 هزار و 100 روستا بالای 20 خانوار است.
خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
6033/8137/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح امروز، رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی به همراه ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان با حضور در دبیرستان دخترانه فاطمیه ارومیه، ضمن تبریک روز معلم از زحمات این قشر با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل کردند. 

رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی، ضمن اشاره به نقش انسان ساز و تربیتی معلمان گفت: به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران، زنان ایرانی با الگو گیری از حضرت زهرا (س) توانسته اند به جایگاه رفیعی در بخشهای علمی، سیاسی و فرهنگی   اجتماعی دست پیدا کنند.

وی افزود: هیچ قله‌ای فتح‌شدنی نیست، مگر به دست توانای معلم و بی‌شک نقش و جایگاه معلم در جامعه، بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

موسویان گفت: کودکان در دست معلمان امانت هستند و فکر دانش‌آموزان در دست ما امانت است و نسبت به فکر آن‌ها مسئولیت داریم.

ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: دانش‌آموزان امانتی از سوی والدین هستند و ما امانت دار دانش‌آموزان در قبال والدین هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت معلمان در قبال فکر و ذهن دانش‌آموزان مهم است، افزود: تاثیری که معلمان روی کودکان و نوجوانان دارند به مراتب بیشتر از خانواده ها است و دشمن در تلاش است که ماهیت دختران را تغییر دهد و این نیاز جهاد معلمان است.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • جاده چالوس بسته است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان