Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار گمیشان گفت: هدف نظام خدمت رسانی به مناطق محروم و رفع تبعیض هایی است که پیش از انقلاب وجود داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امیرشیر توماج، فرماندار گمیشان، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: اعتقاد راسخ داریم که با پیروزی انقلاب مجددا دین مبین اسلام احیا شد و متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از تاریخ تاریک به سمت مسیری روشن که همان مردم سالاری دینی است، بود.

 

فرماندار گمیشان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد که دوباره انقلاب فرزندان خود را پرورش دهد تا آنان نیز در همه ادواری که انقلاب نیاز به حمایت داشت وارد صحنه شوند و از کیان نظام و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کنند.

 

وی تأکید کرد: هدف نظام خدمت رسانی به مناطق محروم و رفع تبعیض هایی است که پیش از انقلاب وجود داشت.

 

توماج گفت: در این سال ها مردم همیشه قدرشناس نظام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب بودند، با توجه به شهدایی که تقدیم کردیم و حضور مردم در تمامی مناسبت ها، گویای این است که مردم همواره از نظام خود حمایت کردند؛ حتی در دی ماه اخیر و اغتشاشاتی که بعضا رخ داد هم مردم گمیشان با تمام توان از انقلاب دفاع کردند.

 

وی با اشاره به برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه افزود: ترکمن ها اعتقاد راسخ به ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دارند و در این ایام برنامه هایی همچون دیدار با خانواده های شهدا، محفل انس با قرآن و ... خواهیم داشت.

 

فرماندار گمیشان اعلام کرد: 218 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 63 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 616 میلیارد و 436 میلیارد ریال در دهه فجر امسال، بیان کرد: از این تعداد 51 پروژه با اعتبار 453 میلیارد و 909 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی 12 پروژه با اعتبار 162 میلیارد و 527 میلیون ریال آغاز می شود.

 

توماج گفت: همچنین از این تعداد 49 پروژه عمرانی با اعتبار 419 میلیارد و 871 میلیون ریال بوده که 43 مورد افتتاح و 6 مورد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی افزود: کل پروژه های اقتصادی دهه فجر در گمیشان نیز 14 پروژه با اعتبار 196 میلیارد و 565 میلیون ریال بوده که شامل 8 مورد افتتاحیه با سرمایه گذاری 46 میلیارد و 565 میلیون ریال و کلنگ زنی 6 پروژه با سرمایه گذاری 150 میلیون ریال است.

 

فرماندار گمیشان بیان کرد: با افتتاح پروژه های اقتصادی در دهه فجر 192 فرصت شغلی در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد.

 

وی با اشاره به برخی از پروژه های مهم قابل افتتاح در دهه فجر، گفت: افتتاح کانال آبرسان لاین 3 و 4 سایت میگو با اعتبار 90 میلیارد ریال و هم چنین افتتاح کارخانه تولید کودآلی ترشیز با 35 میلیارد ریال و اشتغالزایی 26 نفر از جمله طرح های مهم در این ایام است.

 

پایان پیام/417

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.
سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان