Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام محمد خادمی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در بیست ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی گفت: امسال مشهد میزبان ۲۰ هزار زوج دانشجو است، طرح ملی ازدواج دانشجویی در این دوره ۱۶ کاروان دانشجویی دارد به طوری که هرکاروان شامل هزار زوج است وهدف از میزبانی زوج‌های دانشجو استمرار داشتن مشاوره‌ها و آموزش‌ها بعد از اتمام طرح ملی ازدواج دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که برای هر کاروان به مدت ۳ روز کارگاه آموزشی برگزار می‌شود افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک مشهد را به عنوان پایتخت ازدواج جوانان معرفی کنیم و این امر نیازمند همکاری دستگاه‌هایی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین خادمی در ادامه گفت : استمرار مشاوره‌ها به زوج‌های جوان بعد از اتمام طرح از اولویت‌های ستاد ازدواج دانشجویی است متاسفانه امروزه دشمنان اسلام سعی در برهم زدن بنیان خانواده به وسیله جنگ نرم را دارند و با افتخار اعلام می‌کنیم تنها ۳ درصد از دانشجویانی که در این طرح شرکت کرده اند طلاق گرفته اند.
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت : امسال زوج‌های دانشجوی زلزله زده کرمانشاهی مهمانان ویژه ستاد ازدواج دانشجویی مشهد الرضا هستند.

انتهای پیام// ز.‌ی  

برگزاری سومین روز از طرح ملی ازدواج دانشجویی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نمازگزاران و  قشر‌های مردم  در مشهد مقدس  امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی از عملیات وعده صادق و پاسخ قاطع سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

صد‌ها نفر از مردان و زنان، جوانان و نوجوانان زائر و مجاور در آخرین روز از فرودین  ۱۴۰۳ باری دیگر با حضور پر شور خود خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند و  با طنین انداز کردن فریاد الله اکبر، با شعار «مرگ بر اسرائیل» پرچم این رژیم اشغالگر و فتنه‌گر را به آتش کشیدند و با اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام غیرتمندانه سپاه پاسداران در مجازات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌برانگیز دانستند.

مردم در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، با غزه همدردیم آماده نبردیم، هیهات من الذله و فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است؛ انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا اعلام  و هر گونه اقدام آمریکای جنایتکار در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و درباره هر گونه اقدامی در این زمینه هشدار دادند.

این راهپیمایی  پس از اقامه نماز جمعه  از باب الجواد به سمت چهار راه شهدا برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب  گذشته ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.



دیگر خبرها

  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان