Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این طرح با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی زمانی موفق خواهد بود امنیت را برای جامعه حفظ کند که تمام افراد در اقدامات خودکنترلی و خود مراقبتی در ارتباط با خانواده و جامعه، امر به معروف و نهی از منکر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام دهند تاکید کرد : اعتقاد ما بر این است که نیروی انتظامی با خرد جمعی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات عملیاتی و سخت‌افزاری اقدامات خود را در حوزه پیشگیری و مقابله انجام می‌دهد افزود: مردم باید آستین همت را بلا زده و در تمام مقوله‌های مورد نیاز جامعه ایفای نقش کنند.
سردار بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه اگر مردم به سهم خود، با اقدامات خود‌مراقبتی و خود‌حفاظتی پلیس را یاری کرده و با حداقل توجه جلوی بسیاری از خلاف‌ها و بزه‌ها درجامعه گرفته می‌شود گفت : هر شخص در جامعه می‌تواند مانند یک پلیس عمل کند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه طرح‌های ما دائمی هستند افزود : در شرایط فعلی تمرکز ما در حوزه جنوب و شرق استان بوده و امیدواریم با همکاری مردم پایان سال خوبی را داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند