Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریان الحکمه به رهبری عمار حکیم و ائتلاف النصر که ریاست آن را العبادی بر عهده دارد، بیانیه مشترکی درباره شرکت در انتخابات آتی صادر کرده و تصمیم گرفتند با دو لیست در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، در بیانیه مشترک ائتلاف النصر و جریان الحکمه آمده است: ائتلاف النصر و جریان الحکمه تصمیم گرفتند با دو لیست انتخاباتی در انتخابات پارلمانی که 12 مه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم با توافق دو طرف و توجه به منافع مشترک اتخاذ شده است.

در این بیانیه آمده است: دو طرف بر ادامه همکاری و توجه به روابط مثبت میان خود تأکید کردند. دو طرف همچنین بر ادامه همکاری برای ورود به انتخاباتی شفاف و فراهم آوردن فضای مثبت جهت برگزاری انتخابات تأکید کردند.

این دو جریان سیاسی تاکید کردند: دو طرف بعد از انتخابات در چارچوب ائتلاف‌های گسترده‌تری برای تشکیل دولت وحدت ملی که آرمان‌های مردم عراق را برآورده کند، دیدار خواهند کرد.

یک منبع در جریان الحکمه روز دوشنبه اعلام کرده بود که این جریان موضع خود را درباره ائتلاف با النصر نهایی خواهد کرد و گزینه‌ای که احتمال بیشتری دارد جدائی دو جریان به شکل رسمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر و مجری، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟