Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@18:20:21 GMT

فریدون جیرانی:شهر مدرن نیاز به تریبون دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۲۸۳۵

فریدون جیرانی:شهر مدرن نیاز به تریبون دارد

منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما) شامگاه دوشنبه در موزه سینما خطاب به شهردار تهران گفت: همه ما با مخاطب سر و کار داریم. هر کسی که از لحاظ نظری سینما را نخواهد اقتدار کشور را نخواسته است.

ایران آنلاین /سینما با شهر ارتباط مستقیم و قابل فهمی دارد، اگر در شهری سینما  نداشته باشد، نمی‌توانیم بگوییم آن شهر پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبنما یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

در این دیدار فرهاد توحیدی بر لزوم حفظ بناهای تاریخی تهران تاکید کرد و گفت: هنر در جهت بهداشت روانی می‌تواند کمک‌کننده باشد اما متاسفانه در شهرداری حلقه‌های مفقوده وجود دارد. بافت تاریخی تهران را به عنوان ذخیره‌گاه ژنتیک تهران حفظ کنید و مثل شهرداری‌های ممالک توسعه‌یافته به سمتی بروید که بیش از این اجازه تخریب باغ‌ها را ندهیم.

فریدون جیرانی با اشاره به فاصله شهر مدرن تهران با سینما گفت: شهر مدرن رشد کرده و شهر مدرن نیاز به تریبون دارد. اگر تریبون برای تفکر مدرن وجود نداشته باشد این تفکرات زیر زمین می‌رود.

فاطمه معتمد آریا نیز با اشاره به اینکه خود بچه یک آتش‌نشان است، گفت: به من از بچگی یاد دادند چطور فداکاری کنم. آقای نجفی شما پدر این شهر هستید. شما به دیگران یاد می‌دهید که چطور در مسائل فرهنگی دخالت نکنند. شما باید درباره شعارهای بی‌محتوا که در سطح شهر زده می‌شود، فکری کنید. سینما نماد فرهنگ هر کشور است. هرکدام از اهالی سینما برای فرهنگ کشور تلاش کرده‌اند.

محمد بهشتی نیز گفت: سینما و شهر و شهرداری خدمات متقابلی به هم داشتند و نتایج درخشانی را نیز بدنبال داشت./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش