Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - فرماندار چرداول گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر امسال 46 طرح اقتصادي، فرهنگي، آموزشي و عمراني در اين شهرستان به بهره برداري خواهد رسيد.

مراد يگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: اين طرح ها شامل فضاهاي ورزشي، تاسيسات آب و برق، فضاهاي آموزشي، طرح هاي هادي روستايي، مشاغل خانگي، دامپروري و دامداري، ساختمان هاي اداري، گازرساني، فضاي فرهنگي، منازل مسکوني و راه سازي است که تحول بزرگي را در سطح شهرستان بوجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: براي اجراي اين طرح ها که با نگاه ويژه دولت تدبير و اميد صورت گرفته اعتباري نزديک به 150 ميليارد ريال هزينه شده است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامي با اين حجم از اعتبارات و پروژه هاي افتتاح شده بي سابقه بوده که بيانگر عزم و اراده دولت بر توسعه همه جانبه مناطق شهري و روستايي و بويژه مناطق کمتر توسعه يافته است.
رئيس ستاد دهه فجر چرداول تاکيد: همچنين 11 طرح و پروژه شامل: فضاهاي آموزشي، آبرساني، راه سازي و تصفيه خانه و شبکه فاضلاب شهري با اعتباري بالغ بر 126 ميليارد ريال در اين ايام کلنگ زني خواهد شد.
يگانه اضافه کرد: پروژه هاي افتتاحي دهه فجر در توسعه پايدار شهرستان نقش موثري دارد و دولت مصمم بر اجراي طرح هاي اقتصادي مناسب براي ارتقاي سطح زندگي اجتماعي مردم در هر نقطه اي است.
فرماندار چرداول با تاکيد بر مردمي برگزار شدن مراسمات دهه فجر امسال اضافه کرد: در دهه فجر سال جاري بيش از 500 برنامه متنوع فرهنگي، هنري، ورزشي، اجتماعي، ديني، کتابخواني، آموزشي در سطح پنج شهر و چهار بخش اين شهرستان توسط 16 کميته ستاد دهه فجر اجرا مي شود.
شهرستان 59 هزار نفري چرداول به مرکزيت شهر سرابله در 30 کيلومتري ايلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادي ** انتشار دهنده: حسن کهزاديان
7176/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور