Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه اقدامات اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی در راستای برطرف کردن موانع تولید رصد می‌شود گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی حق شکایت از یکدیگر و شکایت از رسانه‌ها را ندارند. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح‌الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی استان به‌مناسبت دهه فجر با اشاره به ضرورت تلاش برای توسعه استان اظهار داشت: احزاب و تشکل‌ها به برطرف کردن مشکلات و توسعه استان مرکزی با ارائه راهکارهای عملی کمک کنند و باید در تصمیم‌گیری برای برطرف کردن مشکلات استان همراه مدیران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات اقتصاد مقاومتی با بررسی و ارائه گزارش توسط دبیران در راستای برطرف کردن موانع تولید با بازدید میدانی رصد می‌‌شود که مشکلات واحدهای تولیدی و برخی صنایع منجر به این شد که وقت زیادی در راستای حل آنان گرفته شود و سبب افتخار است در این زمینه تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی توسط مدیریت ارشد استان صورت گرفت تا به تدریج مشکلات برطرف و این صنایع که برند کشوری هستند به رونق تولید خود باز گردند و امسال شاهد بهبود وضعیت تولیدی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: در شورای اطلاع‌رسانی مصوب شده تا گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت در طول 5 سال گذشته تاکنون توسط دستگاه‌های اجرایی در قالب شاخص‌های مقایسه‌ای و به صورت اطلاع نگاشت از سوی مدیران تهیه و برای آگاهی مردم اطلاع‌رسانی شود و عملیاتی شدن اقدامات گزارش شده با حضور رسانه‌ها بررسی و رصد می‌شود و همچنین در نشست با رسانه‌ها عملکرد دستگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

حقیقی به بازدید سرزده از ادارات اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای سرزده خدمات ارائه شده به مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و مدیری که در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کند قابل تقدیر و غیر آن پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: در بازدید از رسانه‌ها بر تعامل مدیران با حوزه رسانه و پاسخگویی به مطالبات ارباب رجوع تاکید شده است و رسانه‌ها قطعا با رعایت مصالح نظام  با انتقاد منصفانه بازوی مدیران در تصمیم‌گیری‌ها هستند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: در بحث مسایل اجتماعی نگاه مدیریت استان مرکزی ایجاد نشاط اجتماعی است و ضمن استقبال از برگزاری همایش‌هایی در این زمینه از جمله همایش پیاده‌روی، این نوع برنامه قطعا مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرد.
 
حقیقی به دیدار با بیش از 600 خانواده شهید و ایثارگر در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: استاندار و معاونان استاندار مرکزی در دهه فجر امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در 12 شهرستان استان مرکزی حضور پیدا کرده و دیدار با بیش از 600 خانواده شهید و ایثارگر خواهند داشت و همچنین با تیم‌هایی باحضور مدیران بخش‌های مختلف با اولویت مناطق محروم و روستایی، افتتاح پروژه‌ها، ملاقات مردمی و نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های دهه فجر است.

وی به بدیهیات مدیر برای انتصاب اشاره کرد و گفت: در انتصابات  پاک دستی، پاک چشمی و فعالیت در راستای سیاست‌های دولت با اولویت جوانان مدنظر برای انتخاب مدیران است.

حقیقی به سه بخشنامه مهم استاندار مرکزی در رابطه با عدم شکایت از رسانه‌ها٬ عدم شکایت دستگاه‌های اجرایی از هم و استفاده از پیمان‌کاران بومی بیان کرد: در راستای بخشنامه و دستور استاندار مدیران حق شکایت از رسانه‌ها را ندارند و انتقاد منصفانه همواره مورداعتماد است و مشکلات دستگاه‌ها در شهرستان با محوریت فرماندار و در استان با محوریت استاندار به عنوان مقام عالی دولت برطرف می‌شود و در راستای برون‌سپاری کارها اولویت واگذاری به پیمانکاران و بخش خصوصی بومی است.

حقیقی اضافه کرد: مشارکت جوانان و بانوان در مسایل اجتماعی باید با عملگرایی صورت پذیرد و از بانوان و جوانان توانمند استفاده می‌کنیم و ایجاد امید و نشاط اجتماعی ‌ با هم‌افزایی دستگاه‌ها  و مشارکت مردمی صورت خواهد گرفت و همه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلاش کنند. 

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در رشت با اشاره برلزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.
اسدالله عباسی خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد گفت: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توزیع عادلانه‌ی منابع پیش بینی شده در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در بودجه‌ی امسال، اعتبارات خوبی در حوزه‌ی مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغالزا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان هم در این نشست گزارشی از روند بودجه بندی وبودجه ریزی استان در راستای تسریع در روند تحقق شعار سال ارایه کرد و گفت: در همین راستا راهکار‌هایی تهیه وتدوین شده تا تخصیص منایع در مسیر درست خود توزیع شود و به توسعه‌ی متوازن در مناطق مختلف شهری وروستایی بیانجامد.
در ادامه‌ی این نشست آقایان ابراهیم نجفی، رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت و خمام، احمد دنیامالی، نماینده‌ی مردم انزلی و خلیل بهروزی فر، نماینده‌ی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هر یک در سخنانی الزامات و اولویت‌های تخصیص منابع در مناطق مختلف استان را تشریح کرده و بر لزوم توجه به طرح‌های حوزه‌ی سلامت، ساماندهی پسماند، مدیریت فاضلاب ها، حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و همچنین طرح‌های نیمه تمام بویژه در حوزه‌ی سلامت تاکید کردند.
در پایان این نشست از ۶ قاری برگزیده‌ی بین المللی گیلان که در ماه مبارک رمضان امسال در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و رونق بخشی به محافل انس با قرآن تاثیرگذار بودند، قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • از آموزش و اقتصاد تا فرهنگ و سبک زندگی با پدیده‌ بلاگری
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران