Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر باید رویکرد مردمی داشته باشد، گفت: خود مردم باید متولی و مسئول برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر در استان باشند.

حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مسئولیت کمیته های قرآنی وتشکل های دینی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر را برعهده دارد و برنامه های ارزشی توسط این دو کمیته تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اجرای برنامه های این ایام الله با رویکرد مردمی  تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه آحاد مردم به ویژه مسئولان است و در این راستا مسئولان باید زمینه را برای مشارکت و همراهی بهتر مردم در برنامه های دهه مبارک فجر فراهم کنند.

وی به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این ایام اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای ۵۰ گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مساجد و برگزاری همایش تجلیل از فعالان و برترین های رسانه ای ازجمله برنامه های ما در دهه فجر امسال است.

برگزاری گفتمان های دینی در استان کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی بصیرت افزایی توسط بانوان، اجرای گفتمان های دانشجویی با موضوع بصیرت دینی توسط آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر ویژه مبلغات با همکاری بسیج طلاب و واحد رسانه و برگزاری مسابقه شعر و خاطره گویی توسط ادارات تبلیغات اسلامی با مشارکت ارشاد از دیگر برنامه ها ما در این ایام الله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری مسابقات روزنامه دیواری برای مدارس صدرا با موضوع انقلاب اسلامی، تجلیل از فجر آفرینان و پیشکسوتان عرصه شهادت و انقلاب، برگزاری نشست بصیرتی تشکل های دنی، کانون مداحان وشورای هیئات مذهبی و برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی و تبیین اصول انقلاب اسلامی برای مسئولان تشکل های دینی و تبلیغی را از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر ذکر کرد.

حجت الاسلام کرمی افزود: در دهه فجر امسال کارگاه های آموزشی شناخت آسیب های فرهنگی و مقابله با آن توسط کانون های فرهنگی و تبلیغی و مسابقات نقاشی بین دانش آموزان توسط ماموستاها و روحانیون مستقر برگزار می شود.

برگزاری محفل قرآنی با حضور قاری بین المللی

وی به برنامه های کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر هم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۱ برنامه قرآنی توسط دستگاه های عضو این کمیته برای ایام الله دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام دهه مبارک فجر، اضافه کرد: از جمله برنامه های این کمیته برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای نگل از توابع سنندج با حضور قاری بین المللی است.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن کریم، انتشار ویژه نامه طلیعه نورو برگزاری ۱۰ محفل و جشن انقلاب مشترک محوری با هماهنگی ومشارکت دستگاه های عضو کمیته از دیگر برنامه های کمیته قرآنی دهه مبارک فجر امسال است.

وی یکی از اولویت های اصلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ایام دهه مبارک فجر را برگزاری برنامه ها در مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: در همین راستا تلاش شده است که به بهترین شکل ممکن در اجرایی برنامه ها عدالت رعایت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: نه تنها در برنامه های مناسبتی دهه مبارک فجر، بلکه در سایر برنامه های این اداره کل نیز تلاش می شود که به روستاها توجهی ویژه صورت گیرد و در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی در کشور پیشگام است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از هزار و ۴۰۰ مسجد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 44 بقعۀ لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از هزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌ جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) از ویژه‌ برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.

قدرتی با اشاره به اعزام هزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند