Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@19:51:45 GMT

دستبرد هالیوودی به طلافروشی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۳۴۰۷

دستبرد هالیوودی به طلافروشی +عکس

به گزارش امتداد، دزدان طلافروشی با طرح و اجرای نقشه ای هالیوودی گاوصندوق یک طلافروشی را در تبریز خالی کردند. سارقان با حفر تونل خود را به زیرگاوصندوق رسانده بودند:

صبح دیروز فروشنده مغازه طلافروشی در خیابان مارالان تبریز وقتی وارد مغازه شد با موضوع مشکوکی رو به رو نشد. او مثل هر روز سراغ گاوصندوق رفت تا طلاها را در ویترین بچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در گاوصندوق بزرگ مغازه را باز کرد در کمال ناباوری متوجه سوراخی در کف گاوصندوق و مغازه شد که از طریق آن، ۱۰ کیلو طلا از گاوصندوق سرقت شده بود.

تونلی که دزدان در زیر گاوصندوق طلافروشی حفر کرده بودند

با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف راز قتل را آغاز کردند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره جزئیات این سرقت گفت: دزدان در این سرقت خیلی حرفه ای و با نقشه ای هالیوودی عمل کردند. بررسی های اولیه نشان می دهد، در فاصله ۱۰ متری مغازه یک کانال وجود دارد که دزدان، حفر تونل را از آنجا آغاز و از دو ماه قبل نقشه را اجرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۴ سارق مسلح طلافروشی در تهران

محمد کشتی آرای افزود: در این دو ماه طوری عمل کرده بودند که حتی اهالی هم به آنها مشکوک نشده بودند. دزدان همچنین از وضعیت امنیتی مغازه اطلاع داشتند و می‌دانستند اگر شب وارد مغازه شوند، دزدگیر و دوربین‌ها فعال می شوند. به همین خاطر به‌گونه‌ای تونل را حفر کرده بودند که انتهای آن به زیر گاوصندوق ختم شود.

دزدان شامگاه شنبه با اطلاع از این‌که صاحب مغازه تهران است، اقدام به برش زیر گاوصندوق با دستگاه هوابرش کرده و حدود 10 کیلو طلا را سرقت کرده بودند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان