Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:42:40 GMT

ساماندهی بلوار ارم دستور کار شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۳۴۲۹

ساماندهی بلوار ارم دستور کار شهرداری

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  عباس صوفی  شهردار همدان با بیان اینکه بلوار ارم به عنوان یکی از مهمترین محورهای گردشگری و تفریحی شهر همدان محسوب می‌شود، گفت: با توجه به حجم بالای تردد و عبور شهروندان در فصول مختلف سال به ویژه ایام تابستان ساماندهی این بلوار به زودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان تاکیدکرد :  متاسفانه شهروندان همدانی نسبت به وضعیت فعلی این بلوار رضایت چندانی ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه ویژه برای بلوار ارم پیش‌بینی شده است که زیباسازی محور گردشگری، پیاده‌روی آسان بدون حذف ترافیک و نورپردازی از جمله اهداف مورد نظر این طرح است که امیدواریم بتوانیم رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم.

انتهای پیام/د.ا

بلوار ساماندهی می شود

 

 

                       

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که در اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، اظهار کرد: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، توضیح داد: این کانال ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده است و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای طرح دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این طرح، پیشگیری از مسدود شدن مسیر‌های اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن می‌باشد تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آبگرفتگی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است