Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تیم‌ آبی تهران به همراه سرمربی آلمانی، روز سرنوشت سازی را مقابل طلایی پوشان جنوب دارد.

آبی‌های تهران شب گذشته به آبادان رسیدند تا امروز در یک بازی مهم به دیدار قناری‌های این شهر بروند.

استقلال، فصل جدید را با مربی وطنی اصلا خوب شروع نکرد و در ادامه هم اصلا خوب نشد تا باشگاه، هواداران و منصوریان، در ین بست به این نتیجه برسند که این همکاری باید تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن شفر، استقلال احیا شد و توانست در لیگ و جام حذفی به خوبی خودش را ثابت کند اما امتیازات زیادی که در نیم فصل اول از دست داده بود، این تیم را فقط در مسیر کاپ حذفی قرار داد.

حالا آبی‌ها در مهمترین ایستگاه فصل قرار گرفته‌اند. شاید حتی بازی فینال هم برایشان تا این حد مهم نباشد چرا که عبور از صنعت نفت در شهروفا، کار راحتی نیست و از طرفی اگر این فرصت از دست برود، استقلال فصل را بدون جام و با دست خالی تمام خواهد کرد و این یعنی اینکه فشارها و مشکلات بیشتر خواهند شد.

 شفر آلمانی به همین خاطر، امروز سخت‌ترین آزمون خودش را پیش رو دارد. تیم او در سایه اتفاق تلخ بوشهر باید بازی نیمه نهایی حذفی را مقابل تیمی برگزار کند که در لیگ، امیدی برای کسب سهمیه ندارد و اگر فصل پرباری می‌خواهد باید امروز به سیم آخر بزند! مردان کمالوند امید زیادی برای کسب جام دارند و این بازی آخرین فرصتشان برای گرفتن نمره قبولی در سال ۹۶ است بنابراین حریف خطرناک و سرسختی برای استقلال خواهند بود.

آن‌ها قدرت زیادی روی ضدحمله و ضربات ایستگاهی دارند. کاشته زن عراقی این تیم که زمانی با جنجال و حاشیه پیراهن آبی را پس داد، امروز شانس انتقام از مجموعه استقلال را دارد و قطعا هرچه در توانش هست برای آچمز کردن این تیم به کار می‌گیرد. از طرفی آبی‌ها، مهدی رحمتی را برای این بازی به خوبی کرده‌اند. سرمربی تیم برای ضیافت پنالتی‌ها کاپیتان تیم را از روی نیمکت تیم بلند کرده و این نشان می‌دهد که تیم او به بازی ریسکی و کاملا تهاجمی فکر نمی‌کند بلکه قصد دارد با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، فینالیست جام حذفی شود.

شفر اگر تیمش را به بازی پایانی برساند مشکلی برای قهرمان شدن ندارد چراکه مسلما استقلال خوزستان یا خونه به خونه، به اندازه نفت آبادان، قدرت چندانی برای متوقف کردن قطار آبی‌ها ندارند، بنابراین پیروزی در آبادان می‌تواند جای پای پیرمرد آلمانی را در تهران محکم کند. تیم او برای فراموش کردن ناکامی‌های این فصل و فصل گذشته، یک جام می‌خواهد و این شانس امروز پیش روی آنهاست. شفر می‌تواند پس از این بازی ثابت کند که نقشه‌های او تیم آبی پایتخت را دوباره به اوج می‌رساند اگر، مرد حذف شده بازی امروز نباشد!

برنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک

تیم ایران بعد از برگزاری مراسم بدرقه بامداد امروز راهی شهر کراسنویارسک در کشور روسیه شد.

به گزارش ایرنا، تیم ایران متشکل از ورزشکاران رشته‌های پرورش اندام، فیتنس چلنج، قویترین مردان و لیفت امروز تهران را به مقصد کشور روسیه و شهر کراسنویارسک ترک کرد.

اعضای تیم ایران رقابت خود را در مسابقات بین المللی "سیبرین پاور شو" روز جمعه آغاز می‌کنند و تا روز یکشنبه این رویداد ادامه خواهد داشت.

اسامی تیم اعزامی ایران به این رویداد به شرح زیر است:

قویترین مردان

رضا قیطاسی، عظیم دیانی، سجاد سلطانی نژاد، علی فاضلی، عبدالله قلیچ

پرورش اندام

بیلدینگ: کامبیز صمدی، رضا بیرانوند، وحید احدنو، مهدی جابری، بهمن میرزایی

فیزیک: فرید علیمردانی، فرشید قادری

فیزیک کلاسیک: یزدان رحمت آبادی، نامدار خزایی، اکبر شوقی، مهدی یارعلی

ماسکولار: علیرضا خوانساری

لیفت

مصطفی رنجبر، محمد رئیسی، عباد کهنسال، شهرام ساکی

فیتنس چلنج

مصطفی عزتی فرد، دانیال میرکریمی، امید کلجی، مهرداد حدادی، انصار مردانه

کادرفنی، سرپرستی و داوری

پرورش اندام: مرتضی اویسی(مربی)، علی ابراهیمیان(سرپرست)

قویترین مردان: بابک غضبانی(مربی)، علیرضا استادحاجی(سرپرست)، پیمان ماهری پور(داور)

لیفت: مجید نظرخانی(مربی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم