Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@13:05:03 GMT

ترکیب استقلال و صنعت نفت آبادان در بازی جام حذفی؟!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۳۷۱۵

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب دیدار‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز سه شنبه از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

 

تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر توانسته است در رقابت‌های لیگ برتر ۸ برد،۸ مساوی، ۵ باخت، ۲۳ گل زده و ۱۰ گل خورده را به ثبت برساند و با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های جام حذفی نیز موفق شدند تا مرحله یک چهارم نهایی حریفان خود را از سر راه بردارند.

 

آبی پوشان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیم گل گهر سیرجان به پیروزی ۲ رسیدند و با این نتیجه توانستند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند تا در این مرحله هم تیم نساجی مازنداران را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند.

 

استقلالی‌ها با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تیم ایران جوان بوشهر را با برد پر گل سه بر صفر شکست دادند و در مرحله نیمه نهایی برای نخستین بار مقابل یک حریف لیگ برتری یعنی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرند.

 

آبی پوشان پایتخت در این دیدار محسن کریمی را به دلیل مصدومیت و مهدی قائدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند توانسته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ۸ برد، ۴ مساوی، ۹ باخت، ۲۴ گل زده و ۲۵ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند و با کسب ۲۸ امتیاز رده نهم جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص داده اند.

 

شاگردان کمالوند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند. همچنین این تیم در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک داماش گیلان را از سر راه خود بردارد تا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی حریف پرسپولیس شود.

 

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس توانستند در ضربات پنالتی سرخ پوشان را شکست دهند و در مرحله نیمه نهایی حریف استقلال شوند.

 

دیدار 2 تیم فوتبال صنعت نفت و استقلال از ساعت ۱۴:۴۵ سه شنبه دهم بهمن در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

 

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی است و رضا سخندان و رحیم شاهین کمک‌ های فغانی در این بازی هستند.

 

محمد ملکی و ابراهیم میرزابیگی هم به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر داوری در دیدار صنعت نفت و استقلال فعالیت می‌کنند.

 

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان :

سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حسین ساکی، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا

 

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، علی قربانی، فرشید باقری، بهنام برزای، امید ابراهیمی، سرور جپارف و داریوش شجاعیان

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی

تنیسورهای روسی و ایتالیایی به مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیل مدودف، تنیسور روسی و نفر چهارم جهان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسترز میامی نیکلاس هری (نفر 23 جهان) از شیلی را شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. مدت زمان این مسابقه یک ساعت و 41 دقیقه بود.

در دیگر بازی این مرحله یانیک سینر، برنده گرنداسلم استرالیا 2024 و نفر سوم جهان با نتیجه 6 بر 4، 6 بر 2 توماس ماچاک نماینده جمهوری چک (نفر 60 جهان) را از پیش‌رو برداشت و صعود کرد.

بدین ترتیب دانیل مدودف و یانیک سینر در مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال