Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:03:24 GMT

دلار 3695 تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۳۷۷۶

دلار 3695 تومان شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه دهم بهمن ماه) با ۴۹ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۶ هزار و ۹۵۴ ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۳۱۲ ریال کاهش نسبت به روز دوشنبه ۵۱ هزار و ۸۹۴ و هر یورو با ۱۰۲ ریال کاهش ۴۵ هزار و ۷۳۴ ریال ارزشگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۹ هزار و ۴۲۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۷۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۴۵ ریال، روپیه هند ۵۸۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۶۲ ریال، دینار کویت ۱۲۳ هزار و ۲۴۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۴۱۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۳ هزار و ۹۹۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۷۲۶ ریال، ریال عمان ۹۶ هزار و ۱۰۷ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۹۱۹ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۷۹ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۷۴۲ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۰ هزار و ۱۵۲ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۱۰۵ ریال، لیر سوریه ۷۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۴۸ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۸۵۵ ریال، دینار بحرین ۹۸ هزار و ۲۷۹ ریال، دلار سنگاپور ۲۸ هزار و ۱۵۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۴۰۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۱۰۶ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۶۸۹ ریال، دینار لیبی ۲۷ هزار و ۷۹۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۳۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۱۷هزار و ۵۷۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۴۸۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۴۵۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۴۵۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۸ هزار و ۵۸۳ ریال، منات آذربایجان ۲۱ هزار و ۷۴۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۱۸۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۷۰۰ ریال ارزشگذاری شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول اوقاف شهرستان دیر گفت: این زمین به مساحت ۳۴۱ مترمربع با کاربری مذهبی برای ساخت حسینیه در شهر دیر توسط واقف خیر اندیش ابوذر خالدی وقف شد.

آقای کشاورزی افزود: یکی از بهترین نوع تخصیص دادن مال، وقف است که واقف قسمتی از مالش را در جهت رفع نیاز‌های عمومی جامعه قرار می‌دهد.

وی گفت: وقف از دیر باز به شکل‌های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات