Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی ارومیه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد مهدی شهریاری در این دیدار با تاکید بر تشکیل تشکل واحد و اثرگذار صنفی گفت: اعضای این تشکل باید فعال و با هم متحد باشد  تعامل و هم اندیشی لازم را با دستگاههای اجرایی مربوطه داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی افزود : نباید تنها به ارائه راهکار بسنده کرد چرا که در حال حاضر همه راهکار ارائه می دهند در حالی که در اجرا مشکل وجود دارد.

مقام عالی استان در ادامه با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف تغذیه سالم به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد ، اظهار داشت : یکی از  اهداف دولت بهره گرفتن از نقطه نظرات تشکل های صنفی است لذا واحد های صنفی و تشکل های  تخصصی از جمله مجمع صنفی کشاورزی می تواند با اتحاد تمامی تشکل های ذیربط و ارائه نقطه نظرات موثر و تاثیرگذار یاریگر دولت در اهداف خود باشد.

در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به بخش کشاورزی ، صادرات محصولات کشاورزی ، بیمه محصولات کشاورزی ، تامین نهاده های کشاورزی ، چالش های پیش رو بخش کشاورزی ، ضرورت و اهمیت توسعه مشارکت های مردمی در کشاورزی پایدار بحث و گزارش های لازم در این خصوص ارائه شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی