Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: در راستای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شبکه استانی ویژه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که از شبکه زاگرس پخش می‌شود. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ استانها کرمانشاه نظرات

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه در بخش خبر مرکز صدا و سیما از فرمانداران دعوت می‌شود تا هر روز یکی از این افراد در استودیوی خبر حضور پیدا کنند اظهار داشت: فرمانداران گزارشی از پروژه‌هایی که در آن زمان افتتاح یا کلنگ‌زنی و یا پیشرفت کار پروژه‌های مختلف که در حین عملیات اجرایی است را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه کلیه مراسم‌هایی که در این ایام در شهرستانها به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود ضبط و پخش خواهد شد بیان کرد: همچنین حضور وزرا و معاونین وزرا نیز پوشش خبری داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قسمت صدا یک سری برنامه‌های روتین داریم که این برنامه‌ها با موضوع انقلاب و ایام فاطمیه است عنوان کرد: هدف ما این است که در تمامی برنامه‌ها به نقش برجسته زنان مسلمان و انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و پیوند بیشتر انقلاب اسلامی با مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در دستور کار ما در این ایام قرار دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه در بخش صدا یک سری برنامه‌های روتین داریم که به این دو موضوع راهبردی می‌پردازد گفت: یک سری برنامه‌های خاص مانند «محله ما کوچه انقلاب» در9 برنامه 45 دقیقه‌ای با معرفی تاریخ انقلاب اسلامی در محله‌های مختلف کرمانشاه، «همین حالا جوانی» در 9 برنامه 20 دقیقه‌ای که معرفی یک جوان انقلابی از زبان خود و دیگران است.

وی با بیان اینکه یک سری برنامه‌های ویژه در حوزه صدا به مناسبت دهه فجر در استان داریم بیان کرد: نمایش «مرد دوران» در یک قسمت 30 دقیقه‌ای با موضوع زندگینامه شهید جعفری، نمایش «خانه عزیز خانم» با موضوع مبارزات انقلابیون کرمانشاهی در یک برنامه 30 دقیقه‌ای، مستند «آن روزها» در رابطه با موضوع تاریخ انقلاب در پنج برنامه 20 دقیقه‌ای، «جنگ انقلاب» با مشارکت سازمان شهرداری‌ کرمانشاه در 10 برنامه 120 دقیقه‌ای، «عبرت تاریخ» در ساختار روایی و نمایشی که در ده برنامه 15 دقیقه‌ای به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه بازخوانی تاریخ سلاطین و شاهان ایرانی در تاریخ از گذشته تاکنون یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز است عنوان کرد: روایت کتاب انقلاب در پنج برنامه 20 دقیقه‌ای که روایت رادیویی کتب انقلاب موجود است و تولید 30 آنوس 2 دقیقه‌ای با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر است.

وی بیان کرد: در حوزه سیما پخش 10 سینمایی ویژه انقلاب، پخش سریال پروانه‌ها در آن ایام، 10 برنامه 60 دقیقه‌ای با عنوان گلسو که به صورت زنده پخش خواهد شد.

رحیمی با اشاره به نمایش برنامه «آینه هفت» که در دو برنامه 30 دقیقه‌ای به مناسبت دهه فجر افزود: 10 برنامه 45 دقیقه‌ای با عنوان خانواده و با موضوع انقلاب اسلامی، «هر شب با شما» در 9 برنامه 40 دقیقه‌ای، برنامه «بنده عشق» مناسبتی و در 4 برنامه 60 دقیقه‌ای و با موضوع ایام فاطمیه و دهه فجر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند