Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:14:24 GMT

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۴۰۳۲

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در صومعه سرا

صومعه سرا- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان است، تصریح کرد: این مراسم روز ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه شهدای مدافع حرم این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، مهرداد فیض بخش اظهار کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی تلاش کرده تا با توجه به جامعه هدف گسترده خود و در راستای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی خوبی برای ایام دهه فجر برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به روز شمار این ایام و همچنین تقارن آن با دهه اول فاطمیه تلاش شده برنامه ها متناسب با این ایام برنامه ریزی و اجرا شود.

 رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به برخی از برنامه های این کمیته در این دهه، گفت: با توجه به تعطیل بودن مدارس در روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه نرجس در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سراسر استان نواخته می شود.

فیض بخش در ادامه خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری و برپایی نمایشگاه انقلاب از جمله برنامه های این کمیته در این دهه است.

وی همچنین برگزاری کارگاه آموزشی والدین با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برپایی بازارچه خیریه از دستاوردهای دانش آموزی در مدرسه حیات طیبه ، محفل شعر و خاطره گویی انقلاب و برگزاری جشن انقلاب را از دیگر برنامه های این کمیته دانست.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر

سی‌و‌یکمین یادواره‌ی ۲۱ شهید سرافراز روستای کندر از توابع شهرستان کرج، بخش آسارا با حضور مردم شهیدپرور، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین و دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و سیف‌الله اسداللهی رئیس انرژی اتمی منطقه البرز  برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080242 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو