Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@16:57:03 GMT

والورده و یک اشتباه بزرگ در مورد کوتینیو

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۴۱۴۴

والورده و یک اشتباه بزرگ در مورد کوتینیو

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از مارکا، کوتینیو نزدیک به سه هفته پیش با قراردادی 160 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست. او به دلیل مصدومیت 20 روز به دور از میادین بود تا اینکه پنجشنبه شب در بازی برگشت برابر اسپانیول در کوپا دل ری این فرصت را پیدا کرد که 20 دقیقه برای بارسا به میدان برود و اتفاقا درخشان نیز ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتی شب گذشته برابر آلاوس با تصمیم والورده از ابتدا و در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفت. او و اینیستا که پست بازی یکسانی دارند، هر دو همزمان در ترکیب حاضر بودند ولی اینیستا هافبک مرکزی بود و کوتینیو به صلاحدید والورده متمایل به راست بازی می کرد.

کوتینیو 64 دقیقه در زمین حاضر بود و سپس تعویض شد. ستاره برزیلی در مدت زمان حضورش در میدان نتوانست درخشش بازی قبلی خود را تکرار کند که این بیش از همه به پست وی ارتباط داشت. زهر و کشندگی کوتینیو در سمت راست گرفته شده بود و با وجود اینکه چند بار با تکنیک خود حاضران در نوکمپ را به وجد آورد؛ اما نتوانست پاس های موثری به مهاجمان تیمش بدهد.

والورده در پایان بازی به دفاع از کوتینیو پرداخت و گفت که نباید از او در همین ابتدای کار انتظار معجزه داشت ولی بدون شک سرمربی بارسا پس از بازی به این می اندیشید که برای بهره بردن از حداکثر توانایی های کوتینیو، باید پست بازی او را تغییر دهد. میانه زمین یا سمت چپ فاز تهاجمی، احتمالا جایگاهی مناسب تر برای ستاره برزیلی خواهند بود.

606

بارسلونا لیورپول کوتینیو والورده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست