Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:59:24 GMT

فاضلی: وضعیت دژاگه تا فردا مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۴۱۷۱

فاضلی: وضعیت دژاگه تا فردا مشخص می‌شود

‍‍‍‍‍‍

مدیربرنامه‌های اشکان دژاگه در مورد آخرین وضعیت این بازیکن توضیحاتی را ارائه کرد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمودرضا فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا دژاگه همچنان بدون تیم مانده است، اظهار داشت: وقتی تابستان تمام شد دژاگه یک هدف مهم را برای بازی در لیگ موردنظرش دنبال می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌توانست به یونان، اتریش یا سوئد برود، ولی هدفش چنین چیزی نبود.

«فردا مهلت نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا به پایان می‌رسد و تکلیف دژاگه تا روز آینده روشن خواهد شد»، وی با بیان این جمله در مورد اینکه آیا قرار است دژاگه به عضویت یک تیم بوندس‌لیگایی در بیاید تصریح کرد: قبل از اینکه وضعیت اشکان مشخص نشود بهتر است صحبتی در این مورد نداشته باشیم. ما در حال مذاکره هستیم و امیدواریم همه چیز به خوبی جلو برود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشکان دژاگه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس از ساعت ۹ صبح امروز یکطرفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۱ شبکه خبر گفت: مسافران می‌توانند از محور‌های هراز و فیروزکوه به عنوان محور‌های جایگزین تردد کنند.

­این مقام انتظامی افزود: در مسیر جاده هراز و فیروزکوه در مقاطعی سنگینی بار را شاهد هستیم، اما سنگینی بار در جاده چالوس از ساعت ۳ صبح اتفاق افتاد و به همین علت این محور از ساعت ۹ صبح امروز یکطرفه شد تا تردد تسهیل شود.

­ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت جوی و هشدار‌های هواشناسی گفت: جاده‌های اکثر استان‌ها برای فردا (دوشنبه، ۲۸ اسفند) و پس فردا (سه شنبه، ۲۹ اسفند) در حالت هشدار نارنجی قرار دارند و هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد صادر شده و احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد را در جاده‌های این استان‌ها شاهد خواهیم بود.

­سرهنگ شیرانی با بیان اینکه شرایط برای سفر‌های شهری مناسب نیست، افزود: هموطنان در سفر به این ۵ استان احتیاط لازم را داشته باشند و قبل از سفر آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را از سایت ۱۴۱ و سایت سازمان هواشناسی دریافت کنند.

­این مقام انتظامی گفت: تلفن ۱۲۰ پلیس راهور و تلفن ۱۴۱ سازمان راهداری به صورت ۲۴ ساعته آخرین وضعیت ترافیکی و جوی را در اختیار هموطنان قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم
  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟
  • وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی از ۲۸ اسفند تا اول فروردین
  • جاده چالوس به سمت شمال یکطرفه شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • چالوس از ساعت ۹ صبح امروز یکطرفه شد
  • وضعیت طیبی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا