Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، با تأکید بر اینکه زمینه موفقیت معلویلن در زندگی فردی و اجتماعی آنان فراهم شود، گفت: خدمت صادقانه به این قشر و دادن امید و انگیزه لازمه فراهم سازی زمینه موفقیت آنان در زمینه های مختلف است.

حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به جایگاه معلولین در جامعه و اهمیت احترام گذاشتن به این قشر اشاره و عنوان کرد: معلولین اغلـب در معرض آسیب ‌هایی چون ضعف دسترسی به فرصت‌های شـغلی، بـی سـوادی یـا کـم سوادی، نداشتن درآمد و سایر مشکلات روحی و روانی قرار دارند و در صـورت تشدید آنها، خسارات قابل تأملی بر پیکره اجتماع وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر ضرورت توانمندسازی معلولان تأکید کرد و گفت: توانمند سازی این قشر نیازمند افـزایش مـشارکت، خـود آگـاهی، قابلیت اعتماد و گسترش کارآفرینی توسط خودشان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، نمایندگی  به موانعی که سر راه پیشرفت معلولین قرار دارد، اشاره و بیان کرد: موانع فرهنگی و اجتماعی از جمله مهم ترین این موانع است.

 

وی تأکید کرد: باید در تبیین سازو کارهایی مؤثر برای تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی معلولین در نظر گرفته شود و زمینه لازم برای مشاکت اجتماعیی این قشر فراهم شود.

 

حجت الاسلام لرستانی، با تأکید بر ضرورت توجه به حفظ و تقویت عزت نفس معلولین ادامه داد: معلولین جزیی از جامعه بوده و باید به کرمت انسانی آنان احترام گذاشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه نگهداری و احترام گذاشتن به معلول وظیفه جامعه است، خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی و تبیین ارزش ها در جامعه باید به حق معلولین احترام گذاشت و این مهم به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، با اشاره به اینکه افراد معلول انسان هایی پویا هستند، یادآور شد: شاهد هستیم که در جامعه بیشتر معلولین در عرصه های مختلف موفقیت کسب کرده و انسان های موفقی هستند و این مهم بهترین الگو برای دیگر افراد جامعه است.

 

مسؤولان خدمت صادقانه به معلولین را در اولویت قرار دهند

 

حجت الاسلام لرستانی، با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر به قشر معلول گفت: با افزایش امید به زندگی و ایجاد انگیزه باید تلاش کرد که زمینه موفقیت این قشر را در زندگی فردی و اجتماعی فراهم ساخت.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار سیاوش مسلمی افزود : براساس قوانین، محافظت و مراقبت از دستاورد‌های انقلاب از وظایف ذاتی سپاه پاسداران است و سپاه برای عمل به تکالیف خود و در راستای کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی در بین مردم با تمام توان و امکانات آماده همکاری با همه دستگاه هاست.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان نیروگاه برای تأمین برق مورد نیاز مشترکان افزود: امروزه برق در شریان‌های زندگی مردم در جریان است و همه زیرساخت‌های تأمین کننده آسایش و رفاه زندگی مردم به برق متکی است و از این منظر حتی تصور زندگی بدون برق دشوار است؛ لذا محصول نیروگاه در زمره تولیدات حیاتی است و براین اساس شغل شما از مشاغل حساسی است که آحاد مردم، اقشار و صنوف به صورت مستقیم و غیر مستقیم با دسترنج شما سر و کار دارند.

 وی با اشاره به سختی فرایند تولیدبرق، کار در شرایط دشوار نیروگاه را به عنوان کار شاخص و جهادگونه ارزیابی کرد و افزود: خدمات کارکنان نیروگاه که در گرما و سرما و در شرایط سخت، منشاء خدمت هستند و زحمت می‌کشند تا آسایش و نور و روشنایی را به خانه و کاشانه مردم هدیه کنند، قابل تقدیر و تحسین است.

 مسلمی همچنین با اشاره به وجود ناترازی بین تقاضا و تولید برق کشور گفت: برای رفع ناترازی و پیشگیری از مشکلات ناشی از کمبود برق، لازم است در هر دو حوزه تولید و گسترش شبکه، تلاش مضاعفی صورت پذیرد و لذا سپاه در جهت رفع مشکلات و امیدآفرینی در سطح جامعه آماده هرگونه همکاری با صنعت برق است و هر جا نیاز باشد در میدان رفع چالش‌ها و محدودیت‌ها حضور دارد.

 در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن تبریک و تقدیر از قوای مسلح مقتدر کشور بویژه سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: انجام عملیات تحسین برانگیز «وعده صادق»، کشور ما را غرق در شادی کرد و موجب بر افروختگی غرور و امیدواری دوستان و یأس دشمنان شد.  

 نوراله ادبی فیروزجائی در ادامه به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی و اقدامات انجام شده برای افزایش آمادگی واحد‌ها و پایداری تولید پرداخت و  ابراز امیدواری کرد که با وجود نیرو‌های متعهد و متخصص و همسویی و همدلی موجود در مجموعه نیروگاه بتوانیم در آزمون خطیر خدمت به مردم بخصوص در روز‌های اوج مصرف تابستان امسال سربلند باشیم.
      
در پایان این مراسم سردار مسلمی و نوراله ادبی با اهدای لوح سپاس از خدمات تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت