Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس شوراي شهر تهران گفت: در پي بارش برف اخير در معابر اصلي با مشکل مواجه نبوديم اما متاسفانه در کوچه پس کوچه هاي شهر شهروندان با بحران مواجه بودند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، محسن هاشمي در چهل و دومين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران گفت: بعد از بحران هاي مربوط به زلزله چه در کرمانشاه و چه در اطراف تهران و بحران نارضايتي ها در تهران با آن همراه بوديم، به بحران برف اخير رسيديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين برف جامعه تهراني را غافلگير کرد. از نظر بارش برف بايد شکرگزار باشيم اما اين برف نشان داد که در مشارکت هاي اجتماعي ضعيف شده ايم.
رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به وضعيت سيستم هاي خبر رساني و اطلاع رساني در جذب مشارکت هاي اجتماعي اظهارکرد: متاسفانه رسانه ها در جذب مشارکت هاي اجتماعي براي همراهي مردم براي بهبود وضعيت ناشي از بارش برف همراهي نمي کنند.
هاشمي ادامه داد: 2 تا 3 هزار نيروي شهرداري تهران در قالب 163 پايگاه برف روبي، خيابان هاي اصلي را با سرعت از برف پاکسازي کردند اما متاسفانه کوچه و پس کوچه هاي تهران دچار بحران شد.
وي در رابطه با شکستگي تعدادي از درختان در پي بارش برف خاطرنشان کرد: در برف اخير شاهد مشارکت شهرداري، دولت و شهروندان نبوديم و همين موضوع سبب شد تعدادي درخت بشکنند.
رئيس شوراي شهر تهران تاکيد کرد: اميدوار هستيم شاهد مشارکت هاي اجتماعي در اموري همانند برف روبي و ... باشيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس