Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی بوستون با پرتاب 3 امتیازی براون در ثانیه های پایانی

طرفداری- شب گذشته در چارچوب مسابقات لیگ NBA تیم های دنور ناگتس و بوستون سلتیکس در ورزشگاه Pepsi Center شهر دنور به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم سلتیکس به پیروزی رسید.

                                                            گزارش بازی

با درخشش جمال موری در آغاز کوارتر اول این مسابقه تیم میزبان توانست از حریف خود پیش بیافتد اما در ادامه تیم بوستون با دفاع خوب بازیکنان خود، ابتدا از حریف پیش افتاد و سپس با افزایش اختلاف امتیاز با نتیجه 32-21 پیروز این کوارتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستون در کوارتر دوم نیز با ادامه عملکرد دفاعی خوب خود توانست برتری خود در مسابقه را حفظ کند تا دو تیم در این کوارتر در امتیاز 24 مساوی شوند.

در نیمه دوم درخشش میسون پلاملی و نیکولا یووویچ و از دست رفتن پرتاب های بازیکنان بوستون موجب شد تا تیم دنور در همان ابتدای کوارتر سوم اختلاف امتیاز را جبران کند. یوکیچ در این کوارتر با دو رقمی کردن تعداد ریباند ها و امتیازات خود موفق به ثبت دبل-دبل شد. با نزدیک شدن به پایان کوارتر تیم دنور توانست برای دومین بار در این مسابقه از حریف خود پیش بیافتد و این کوارتر را با نتیجه 37-24 به سود خود به پایان ببرد.

اما در کوارتر پایانی تیم بوستون به رهبری کایری اروینگ که در این مسابقه برای هشتمین بازی متوالی بیش از 20 امتیاز کسب کرد، توانست به بازی برگردد. با نزدیک شدن به پایان بازی رقابت نزدیک دو تیم در این کوارتر جذاب تر می شد. پس از برتری بوستون در ابتدا کوارتر، دنور نیز توانست اختلاف امتیاز را جبران کند تا در فاصله 43 مانده به پایان مسابقه دو تیم در امتیازات مساوی شوند. اما در نهایت تیم بوستون توانست با پرتاب 3 امتیازی جیلن براون در فاصله 34 ثانیه مانده به پایان بازی، این مسابقه را با نتیجه 111-110 به سود خود به پایان ببرد.

بوستون در بازی بعدی خود میزبان نیویورک نیکس خواهد بود و دنور به مصاف سن آنتونیو اسپرز خواهد رفت.

                                                               آمار بازی تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس دنور ناگتس نیکولا یوویچ 24 نیکولا یوویچ 11 جمال موری 8 بوستون سلتیکس کایری اروینگ 27 تری روزیر 8 هورفورد/اروینگ/روزیز 6

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند.  

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور