Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ نشست فعالین فرهنگی و افراد تاثیرگذار و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ابوموسی با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در سالن حوزه مالک اشتر برگزار شد.
سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در این نشست گفت: یکی از مولفه های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم فداکار، با بصیرت و همیشه در صحنه آن است که ما همه آنها را بسیجی می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: چیزی که امروز ما به آن نیازمندبم تفکر و فرهنگ بسیجی است که مردم ایران با داشتن این تفکر و فرهنگ تا کنون در شرایط حساس با حضور به موقع خود در صحنه فتنه های بسیاری را از سر راه خود برداشته اند.


وی افزود: آشوب و اغتشاشات دی ماه طراحی آن در خارج از کشور انجام شده بود و توسط منافقین و گرو ههای تکفیری در داخل اجرا شد و این مردم بسیجی ایران اسلامی بودند که با حضور به موقع خود در صحنه توانستند بساط این فتنه و آشوب را جمع کنند.


ترابی با اشاره به مطالبات به حق مردم از نظام؛ گفت: کارهای نکرده و بر زمین مانده فراوان داریم و همه ما مسئول هستیم که پیگیر مطالبات و خواسته های مردم باشیم و برای تحقق مطالبات به حق مردم برنامه ریزی کنیم و این تنها وظیفه دولت نیست و همه قوا و ارکان نظام در این زمینه وظیفه دارند.


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی مسوولان گسترش امید و اعتماد به نفس و شور و نشاط در بین مردم جامعه است و همه تفکرات و برنامه ها و اقدامات مسوولان باید منتهی به ایجاد روحیه شور و نشاط در بین مردم شود.


شایان ذکر است در ابتدای این نشست سرهنگ باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی و همچنین حجت الاسلام شیرزاد حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و از فعالین فرهنگی شهرستان به تشریح وضعیت فرهنگی شهرستان و برنامه های فرهنگی متنوعی که در طول سال و با همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی جهت ایجاد شور و نشاط و ایجاد روحیه امید در بین مردم برگزار می شود پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان عصر چهارشنبه در اجتماع باشکوه مردمی در عرصه میدان شهدای مشهد اظهار کرد: اینجا در محضر امام‌رضا (ع)، به خون شهدای حرم، امنیت و سلامت قسم می‌خوریم و با شما ملت پیمان می‌بندیم که در این جنگ شناختی لحظه‌ای آرام و قرار نخواهیم داشت و در دفاع از عفت زنان و دخترانمان درنگ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: از همه شما خواهران و برادران عزیزم در شهر امام‌رضا (ع) تشکر می‌کنم و خدای قادر را سپاس می‌گوئیم که به خادمان ملت در مسیر اجرای قانون قوت می‌دهد. ملت ایران همه از خانواده شهدا و جانبازان هستند و در پیچ‌هایی که توسط دشمن رقم می‌خورد، انقلاب خود را یاری می‌کنند. خدمت به شما افتخاری است برای ما که بالاتر از آن وجود ندارد.

به گفته وی، هیچ تردیدی برای پلیس، نیروهای انتظامی و امنیتی وجود ندارد که در این جامعه لبریز از روحیه انقلابی، پاسدار قانون باشد. وی بیان کرد: تا شما بیدار و در میدان باشید، نه دشمن خارجی و نه خناسان داخلی نخواهند توانست نقشه‌های خود را در کشور علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) اجرایی کنند. این بصیرت، خار چشم بدخواهان است و به شما افتخار می‌کنیم.

رادان خطاب به اقشار مختلف مردم گفت: ما امروز به پشتوانه‌ای که از عنایت حضرت حق و امام هشتم (ع) داریم، با دقت و هوشمندی، همه آسیب‌های سطح جامعه را رصد می‌کنیم. این را بدانید که امروزه برخی تلاش دارند حتی هم‌وطنان شریف ما هم ترغیب به قانون‌گریزی شوند. اینجاست که ما با هنجارشکنی، قانون‌گریزی و شبهه‌افکنی مقابله می‌کنیم تا این کشور، مملکت امام زمان (عج) و ملت ما سرباز حضرت باشند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه «ما با قدرت پای میراث این ملت در عرصه‌های فرهنگی و ارزش‌های دینی خواهیم ایستاد» افزود: عزیزان من، این نبود که اجرای این طرح، یک تصمیم خلق‌الساعه برای برطرف‌کردن یک آسیب باشد. شواهد متقن و دقیقی وجود دارد که ثابت می‌کند برنامه‌ریزی درکار بوده تا امنیت اخلاقی و نظام رفتاری مردم ما تغییر کند. به‌زودی از این شواهد رونمایی خواهیم کرد. این نقشه شوم دشمنی بود که اراده داشت جوانان و به‌خصوص دختران عزیز ما را از ما بگیرند و شکلی از ناهنجاری را نهادینه کنند که چشم‌ها و گوش‌ها به‌تدریج به آن‌ها عادت کند.

تبدیل حجاب به ضدارزش و تبدیل تن‌نمایی به ارزش را راهبرد اصلی دشمن در جنگ نرم فرهنگی

وی تبدیل حجاب به ضدارزش و تبدیل تن‌نمایی به ارزش را راهبرد اصلی دشمن در جنگ نرم فرهنگی دانست و بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی بود که دشمن درک کرد نخواهد توانست در عرصه جنگ سخت به اهداف خود برسد؛ بنابراین زمانی که صدای خمپاره و تانک خاموش شد، خاک‌ریز تقابل به عرصه‌های فرهنگی انتقال پیدا کرد و این نفوذ زمانی ادامه پیدا کرد که ما غافل شدیم.

رادان افزود: می‌خواستند کاری کنند که اخلاق در جامعه بی فضیلت شود، انحراف و کج‌روی سکه رایج بین مردم باشد، خانواده دچار گسستگی و فروپاشی شود و دشمن می‌داند مردانی که می‌توانند در جبهه‌های مختلف حضور پیدا کنند، از دامن مادران نجیب و خانواده‌های باحیا پرورش پیدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن دنبال تکرار توطئه آندلس است تا جوان غیور به جوان شهوت‌ران، عیاش و بلهوس تبدیل شود. آن زمان دیگر کدام جوان به دفاع از حرم خواهد رفت؟ کدام جوان در فتنه ۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ سینه برای دفاع از اسلام سپر خواهد کرد؟ این نفوذ به‌دنبال رخنه در لایه‌های مختلف فرهنگی جامعه بود. شما به یاد دارید سند ۲۰۳۰ را می‌خواستند در نظام تعلیم و تربیت وارد کنند تا بی‌غیرتی و بی‌تفاوتی به فرهنگ رایج آموزش‌وپرورش کشور تبدیل شود.

وی بیان کرد: تغییرها که ایجاد شود، استحاله میسر خواهد بود و پس از استحاله، براندازی در دسترس است. بااین‌حال، دشمن جاهل ملت بازهم اشتباه محاسباتی کرد و در برنامه‌ریزی خود به حساب نیاورد که این مردم، ولی‌فقیه دارند.

رادان با بیان اینکه توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است، اظهار کرد: من از همه برادران و خواهران هم‎وطنم دعوت می‌کنم یک‎بار دیگر به دشمن یک «نه» بزرگ بگویند. ما هم با حمایت رئیس‌جمهور انقلابی، رئیس محترم قوه‌قضاییه، نمایندگان ملت در مجلس و به اذن قانون در صحنه هستیم و اینجا در محضر امام رضا (ع)، به خون شهدای حرم، امنیت و سلامت قسم می‌خوریم و با شما ملت پیمان می‌بندیم که تا حمایت شما مردم با ما باشد، در این جنگ شناختی، لحظه‌ای آرام ‎و قرار نخواهیم داشت و در دفاع از عفت زنان و دخترانمان درنگ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: برخی می‌گویند این بی‌حجابی یک امر فرهنگی و اجتماعی است و امنیتی نیست. بله، ما هم قبول داریم؛ اما مگر می‌شود سیلی بیاید و دلسوز بی‌تفاوت بنشیند؟ مگر هر مساله اجتماعی بایدها و نبایدها ندارد؟ ما همواره هستیم برای دفاع از دختران و زنانمان و کیان حرمت خانواده. این اجتماعات، ۹ دی‌های حجاب و عفاف است. آفرینندگان ۹ دی‌های جدید، همه ما از شما تشکر می‌کنیم.

وی خطاب به رسانه‌های معاند خاطرنشان کرد: بنده از همه این لجن‌کشیده‌های کوردل سوال دارم. به ما بگویید از دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟ از دانشجویان آمریکایی چه خبر؟ از اساتید آمریکایی چه خبر؟ البته ما اخبار شما را داریم و به حساب شما رسیدگی خواهیم کرد.

کد خبر 6094605

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود