Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، رضا پوررجب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران با بیان اینکه تمامی پروژه‌های اجرا شده طی یک سال گذشته با انجام مطالعات کارشناسی و فنی دقیق صورت گرفته گفت اکنون استان تهران با مشکلاتی همچون کاهش سفره‌های آب زیر زمینی و همچنین بارش بسیار کم نزولات جوی دست و پنچه نرم می‌کند و با وجود چنین شرایطی تأمین و توزیع آب باید بسیار دقیق و اصولی و با بروزترین استاندارها انجام شود و در آبفار استان تهران تلاش می‌کنیم با توجه به امکانات و اعتبارات موجود از آخرین روشها برای طراحی و اجرای پروژه‌ها بهره ببریم تا علاوه بر ارائه خدمات بهتر به مشترکین از منابع نیز محافظت نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آبفار استان تهران افزود در ایام دهه فجر امسال همچون سالهای گذشته تعداد زیادی پروژه تأمین آب که شامل تکمیل مجتمع‌های آبرسانی ارمبویه، کهریزک و ابراهیم آباد در پاکدشت، شهید بهشتی در ورامین، صنیع خانی در تهران، مطهری در پیشوا، شهید تهرانی در ری و کوثر در شهریار، ملارد و رباط کریم و همچنین ده پروژه تأمین آب به صورت تک روستایی است به بهره برداری خواهد رسید

وی حجم عملیات را شامل 11 هزار متر لوله گذاری خط انتقال، 7200 متر اجرای شبکه، حفر و تجهیز 15 حلقه چاه، احداث 12 باب مخزن به حجم حدود 10 هزار متر مکعب، احداث 14 باب ساختمان تأسیسات، 3800 متر دیوار کشی و محوطه سازی را از جمله عملیات‌های اجرا شده در سطح مجتمع‌ها و روستاهای استان تهران طی یک سال گذشته اعلام کرد و افزود احداث تصفیه خانه فاضلاب روستای سعید آباد با ظرفیت 200 متر مکعب در شبانه روز و ساخت پکیج‌های نانوفیلتراسیون آب آشامیدنی به ظرفیت 2500 مترمکعب در شبانه روز که در نوع خود کم نظیر بوده و به عنوان یک کار نو و زیست محیطی ارائه شده نیز از دیگر پروژه‌هاست که رسماً افتتاح خواهد شد.

پوررجب گفت پروژه‌های فوق با اعتباری بیش از 240 میلیارد ریال که قسمت اعظم آن از محل اعتبارات ملی بوده انجام گرفته و مشترکین روستاهای 12 شهرستان زیر مجموعه آبفار استان تهران از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد

محمدعلی پهناور اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی شهرستان خلخال است که از سال ۱۳۸۰ شروع و در دولت مردمی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به همت نماینده خلخال، وزارت ورزش و جوانان بعد از ۲۲ سال به بهره‌برداری رسید.

او افزود: تالار وزنه‌برداری استان اردبیل یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از سال ۹۲ کلنگ‌زنی شده بود و در هفته دولت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در دولت مردمی ۶ پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: زمین مینی فوتبال روستای بفراجرد در هفته دولت سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی و طی یک سال با مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع مورد در هفته دولت سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پهناور تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن چندمنظوره روستای اینی از سال ۱۳۹۱ شروع شده که با زیر بنای ۱۱۷۷ متر مربع ابعاد مفید سالن بازی ۲۵*۴۲ دارای سالن فوقانی ویژه رشته رزمی و سکوی تماشاگران با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت اسکان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان با پیگیری نماینده شهرستان گرمی و انگوت و مدیر کل ورزش و جوانان عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد.

او با تاکید بر این که بخش خصوصی و ماده ۲۷ یکی از راه‌های توسعه زیرساخت‌ها می‌باشد، ادامه داد: زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان پارس‌آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع است که زمین چمن، فنس دورمیدان، نورافکن و کانکس رختکن آن نیز از سوی سرمایه‌گذار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استخر سبلان مشگین‌شهر که دراردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده بود با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و افزودن ۵۰۰ متر به فضای استخر در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودی‌های شهر فیض آباد مه ولات
  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران
  • بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران
  • افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد
  • تمرکز مهندسی ایرانی در پروژه کاکارضا/تأمین آب شرب پایدار خرم‌آباد تا ۲۵ سال آینده
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد