Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:27:56 GMT

بیش از ۲۰۰ کیلوگرم جگر مرغ فاسد در سرخه معدوم‌ شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۴۹۷۳

بیش از ۲۰۰ کیلوگرم جگر مرغ فاسد در سرخه معدوم‌ شد

رئیس اداره دامپزشکی سرخه از معدوم‌سازی ۲۱۵ کیلوگرم جگر مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، مجتبی لشکری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفولانزای حاد پرندگان در این شهرستان طرح‌های نظارتی دامپزشکی در این منطقه تشدید می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید بازرسان از یک مرکز تولیدی تصریح کرد: 215 کیلوگرم جگر مرغ فاسد از این مرکز تولیدی کشف شد.

رئیس اداره دامپزشکی سرخه بابیان اینکه تاریخ انقضای جگر مرغ‌ها به پایان رسیده بود تأکید کرد: این مسئله به‌سلامت انسان به‌شدت آسیب وارد می‌کند به همین سبب مأموران دامپزشکی به‌سرعت نسبت به معدوم‌سازی آن‌ها اقدام کردند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در مراکز تولید فرآوری دام و طیور اذعان کرد: مردم نیز باید هنگام خرید محصولات موردنیاز خود به موارد بهداشتی محل فروش و تولید این محصولات توجه بیشتری داشته باشند.

لشکری بابیان اینکه اداره دامپزشکی به‌شدت با متخلفان این عرصه برخورد می‌کند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره 1512 تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان