Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:18:37 GMT

۲۷۳ واحد مسکن مهر در گرگان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۵۵۷۶

۲۷۳ واحد مسکن مهر در گرگان افتتاح می شود

فرماندار گرگان از افتتاح ۲۷۳ واحد مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سید عباس حسینی، فرماندار گرگان در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: 39 سال از انقلاب اسلامی که خون های پاکی برای آن ریخته شده است را پشت سر می گذاریم و در قبال این خون های پاک وظیفه داریم برای تقویت روحیه امید به نظام مقدس جمهوری اسلامی عملکردهای حکومت و حاکمیت را برای مردم بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مثلث عبری_عربی_آمریکایی علیه انقلاب اسلامی، تأکید کرد: آمریکا تلاش دارد در سازمان ملل اسران هراسی راه بیاندازد، این دشمنی ها در جشن ورود به 40سالگی انقلاب وظیفه ما را سنگین تر می کند که در تعامل با مردم فهیم و بصیر کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشیم و به دشمن نشان دهیم که این انقلاب همچنان با قدرت و صلابت به پیش می رود.

حسینی متذکر شد: مردم همواره با حضور پرشور و شعور خود در صحنه توانستند دشمن را به عقب برانند بویژه در فتنه اقتصادی اخیر دیدیم که چگونه مردم به صحنه آمدند و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

وی به تشریح برنامه های شهرستان گرگان در دهه مبارک فجر پرداخت و افزود: 209 پروژه عمرانی و اقتصادی برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این میان 156 پروژه عمرانی و 53 پروژه نیز در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی خواهند بود.

فرماندار گرگان گفت: از 156 پروژه عمرانی دهه مبارک فجر 138 پروژه قابل افتتاح و 18 پروژه نیز کلنگ زنی هستند و تمامی 53 پروژه اقتصادی نیز قابلیت بهره برداری دارند که در مجموع اعتباری بالغ بر 81میلیارد تومان برای این پروژه های اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی ابراز کرد: پروژه های اقتصادی مختص دهه مبارک فجر با اعتباری معادل 6میلیارد و 500 میلیون تومان، قابلیت ایجاد فرصت شغلی برای 99 نفر را دارا هستند.

وی از جمله برنامه های شاخص عمرانی شهرستان گرگان به افتتاح معابر گرگان-رامیان، بهره برداری از پل عابرپیاده، تامین آب آشامیدنی بالغ بر 2هزار و 463 خانوار با اعتبار 1700، بهره برداری از مسکن های کمیته امداد، بهسازی مسکن روستایی برای 140 خانوار و طرح هادی روستایی برای 2هزار و 81 خانوار اشاره کرد.

حسینی همچنین از بهره برداری از 273 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهرستان گرگان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

فرماندار گرگان در ادامه بهره برداری از پروژه واحدهای گوسفند داشتی، مرغ گوشتی، یگان سلامت و طرح صندوق های کارآفرینی را از جمله برنامه های اقتصادی و اشتغالزایی برشمرد.

حسینی از ضرورت ارتباط نسل دوم و سوم انقلاب با نسل اول سخن گفت و افزود: برنامه های مختلف فرهنگی نظیر رژه موتورسواران از فرودگاه تا امامزاده عبدالله، استقبال نمادین از امام، برنامه 10 شب در 10 مسجد، مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره های موسیقی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان و ویزیت رایگان و عیادت از بیماران نیز در ایام الله دهه فجر برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد