Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور؛ سلسله نشست های تبیین "سازمان کار جدید" و تشریح "ساختار اندیشکده های راهبردی" سازمان بسیج اساتید به صورت ویدئوکنفرانس با مشارکت و تبادل نظر کلیه مراکز استانی سازمان، در حال برگزاری است.

بدین منظور، قرار است طی دو هفته و در قالب 5 جلسه گفتگو میان شورای معاونان سازمان مرکزی بسیج اساتید در تهران و مسوولان مراکز و کانون های بسیج اساتید در سراسر کشور، روند راه اندازی و اقدامات اندیشکده های استانی بسیج اساتید، تبیین و تشریح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این سلسله جلسات که از طریق ویدئوکنفرانس و به صورت ارتباط دوسویه برگزار می شود، معاونان سازمان مرکزی به تشریح ابعاد سازمان کار اندیشکده ها پرداخته و هریک از استانها نیز سوالات و ابهامات خود را مطرح نموده و در گفتگویی دوطرفه، به تبیین چارچوب این سازمان کار جدید برای استانها مبادرت می شود.

طبق برنامه ریزی بعمل آمده و اعلام شده به استانها، هر استان می تواند با حضور مسوولان و مدیران مراکز و کانون های بسیج اساتید استان در این جلسات شرکت نماید.

 

برنامه جلسات بدین شرح است:

* 7 بهمن 96؛ البرز، ایلام، کرمان، مرکزی، سیستان و بلوچستان

* 9 بهمن 96؛ خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، بوشهر، هرمزگان

* 11 بهمن 96؛ اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، فارس

* 14 بهمن 96؛ مازندران، گلستان، گیلان، قم، قزوین، همدان

* 16 بهمن 96: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، یزد، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی

وزیر امور خارجه ایران در اولین دیدار خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود سامح الشکری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، شب گذشته، وزیر امور خارجه ایران در راس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا وارد این کشور آفریقایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش‌نویس قطعنامه فلسطین، پیش‌نویس بیانیه بانجول و پیش‌نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌نماید.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی