Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ناصر مقدم، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این برنامه برای اولین بار در استان انجام می شود و دانش‌آموزان به صورت رایگان برای تماشای فیلم‌های کودک که در سری صبح اکران می‌شود، به سالن سینما بهمن زنجان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به انجام هماهنگی لازم با مدارس استان جهت اعزام دانش‌آموزان به سینما، افزود: اولویت با دانش‌آموزان مدارس و مناطق محروم بوده و این کار با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می‌گیرد.

مقدم از حضور هنرمندان و مسئولان استانی در طی روزهای اکران فیلم‌های کودک در سالن سینما بهمن خبر داده و تاکید کرد: "جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها" از روز شنبه، ١٤ بهمن‌ماه تا روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه از ساعت ٩ و نیم صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها در زنجان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مالیات اخذ شده با بررسی‌های صورت گرفته به مودیان تولیدکننده در استان برگشت داده شد.

شکوری افزود: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان دهنده تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: موضوع برخی از این استرداد‌ها چندین سال طول کشیده بود ولی این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است، چرا که اگر چنین حمایت‌هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمد‌های استان زنجان از طریق مالیات تامین می‌شود، گفت سهم درآمد‌های مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت (هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمد‌های مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحد‌های تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می‌شود به جامعه باز می‌گردد و صرف عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها می‌شود.

دیگر خبرها

  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه