Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:31:29 GMT

۵۱۳ پروژه طی دهه فجر در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۵۸۰۴

۵۱۳ پروژه طی دهه فجر در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل – فرماندار اردبیل گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر ۵۱۳ پروژه و طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

جواد زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ۲۵۰ طرح سرمایه‌گذاری و اقتصادی در شهرستان به ارزش ۸۰ میلیارد تومان و پروژه‌های دستگاه‌های اجرای به تعداد ۹۷ مورد به ارزش ۳۷ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بهره‌برداری از ۶۸ پروژه عمران شهری با ۶۰ میلیارد تومان و ۷۷ پروژه عمران روستایی با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۲۱ پروژه به ارزش ۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اردبیل ارزش ریالی تمامی پروژه‌ها را ۲۴۶ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: از جمله بهره‌برداری از گازرسانی روستاهای فاقد نعمت گاز، بهره‌برداری از پنل های خورشیدی، بهره‌برداری از مراکز رمانی و مجموعه‌های رفاهی و گردشگری در این ایام پیش‌بینی شده است.

زنجانی دهه فجر را فرصتی برای بازگویی عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف دانست و تأکید کرد: تمامی ادارات باید نسبت به انعکاس اقدامات و خدمات خود به صورت شایسته اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ما در سایه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و ایثارگری شهدا است، اضافه کرد: امروز باید قدردان این نعمت بوده و مسئولان به تشریح اقدامات و خدمات خود همت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳