Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@17:17:19 GMT

بدشانسی مادرقائدی برای رسیدن به بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۵۸۶۴

در اتفاقی عجیب، هواپیمایی که مادر مهدی قائدی در آن حضور داشت، لحظاتی پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد دچار نقض فنی شده و دوباره به تهران برگشته است. او برای دیدن فرزندش بی تابی می کند و راههای زمینی هم تا امروز برای سفر جاده ای مناسب نبود.

به گزارش تابناک ورزشی، پزشکان بازیکن تیم استقلال در بوشهر قصد دارند از امروز استفاده از داروهای بیهوشی برای این بازیکن را به مرور کمتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی قائدی بامداد دیروز (دوشنبه) دچار سانحه رانندگی شد و از آن زمان در بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است. حالا بعد از یکروز خونریزی قائدی کاملاً بند آمده و پدرش هم امروز نیز برای دقایقی اجازه پیدا کرد که در ICU او را ببیند.

در آخرین جلسه‌ای که پزشکان با اعضای خانواده مهدی قائدی برگزار کردند، به آنها گفتند که از امروز قرار است کم‌کم داروهای بیهوشی این بازیکن را کم کنند و منتظر واکنش بدن این بازیکن شوند. اگر بدن قائدی انعطاف نشان بدهد، داروهای بیهوشی دیگر به او تزریق نشده و دستگاه‌ها هم از بدنش جدا خواهد شد.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران