Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف در کیش، اظهار داشت: این پردیس برای اولین بار در کشور تسهیلاتی برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور بصورت پایلوت درنظر گرفته است .

 

وی افزود: ارائه تسهیلات آموزشی و پژوهشی، امکانات ویژه خوابگاهی برای دختران وپسران ، بورسیه 4نفر از دانش آموزانی که دارای سوابق درخشان تحصیلی بوده و معافیت تحصیلی مشمولان غیرغایب از جمله امکاناتی است که این پردیس دراختیار نخبگان وعلاقمندان خارج از کشور قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای اولین بار درکشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان وظیفه عمومی و وزارت امور خارجه ومنطقه آزاد کیش اقدام به جذب دانشجو از خارج از کشورنموده ایم و دانش آموزانی که دارای سابقه درخشان تحصیلی هستند پس از بررسی سوابق تحصیلی و دارا بودن شرایط احراز از جمله مشمولین غیرغایب می توانند دراین پردیس ثبت نام نمایند.

 

غفاری افزود: دانشجویان مقیم خارج از کشور در طی سال های تحصیل می توانند سالانه 4مرتبه وهر بار به مدت دوهفته با تضمین دانشگاه و هماهنگی وزارت امورخارجه وسازمان وظیفه عمومی از کشور خارج شده و فقط یکبار نیاز به اخذ مجوز خروج از کشور دارند .

 

این مقام مسئول تاکید کرد: دستور العمل شیوه نامه جذب دانشجویان مقیم خارج ا زکشور درتاریخ اول بهمن 96 از سوی ستاد کل نیروهای مسلح وسازمان وظیفه عمومی ابلاغ شده ودر حال بسترسازی اولیه جهت اجرایی و عملیاتی شدن آن در پردیس کیش هستیم و حداکثر ظرف یک ماه اینده این دستورالعمل در کشور برای اولین بار اجرایی خواهد شد.

 

به گفته غفاری در حال حاضر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دوره‌های بین المللی دانشگاه صنعتی شریف در رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، مواد، صنایع، هوا‌ و ‌فضا و کامپیوترانجام می شود و علاقمندان می توانند با رعایت ضوابط قانونی دراین پردیس مشغول به تحصیل شوند.

 

خبرگزاری علم وفناوری

115

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه