Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:27:44 GMT

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری سال 97

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۶۱۵۴

مشاور سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 800 هزار نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های خودگردان، پردیس فرهنگیان و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که از روز یکشنبه اول بهمن ماه 96 آغاز شده است و با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا ساعت 9 صبح امروز تعداد 820 هزار و 60 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام وکارت ثبت‌نام را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند.

توکلی تاکید کرد: با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام آزمون سراسری سال 97 به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود کار ثبت‌نام را به دقایق آخر نسپارند و برای شرکت در کنکور سراسری سال 97 اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 باید مبلغی به میزان 22 هزار تومان برای ثبت‌نام بپردازند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

 کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد