Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@13:22:15 GMT

رابطه خوب مهاجم پرسپولیس با محسن مسلمان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۶۹۰۲

رابطه خوب مهاجم پرسپولیس با محسن مسلمان+عکس

از دو فصل پیش، محسن مسلمان و مهدی طارمی رابطه بسیار صمیمانه ای با هم داشتند و این رفاقت به قدری افزایش یافت که در لیگ شانزدهم دیگر خبری از سه تفنگدار نبود و در عکس ها، مسلمان را اکثرا کنار طارمی می دیدیم. البته برخلاف گفته ها، این رابطه در زمین مسابقه تاثیری نداشت و هافبک بازیساز سرخ ها دیگر مهاجمان را هم به اندازه طارمی می دید و به آن ها پاس می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ابتدای فصل جاری، شایعات گسترده تر و حتی اخباری درخصوص پاس ندادن هافبک ها به منشا هم شنیده شد اما پرسپولیسی ها تمام این شایعات را در میدان تکذیب کردند. محرومیت طارمی، سبب فیکس شدن منشا و علیپور در تمام مسابقات شد و آمار گل زده آن ها با پاس های طلایی مسلمان روز به روز افزایش یافت.

 

ولی اتفاقی که حالا جالب توجه به نظر می رسد، رفاقت منشا و مسلمان است. این دو در شادی های گل اکثرا کنار هم هستند و خوشحالی های تمرین شده ای را انجام می دهند اما در بیرون از زمین هم با هم به مراسم های مختلف می روند و به نظر می رسد دوستان خوبی برای یکدیگر هستند.

رقص پای این دو پس از گلزنی به پیکان، تبریک تولد مسلمان و... همه و همه نشان می دهد که منشا، جانشین طارمی شده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد