Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرتیپ " علی احمد سیف البدید المناعی" فرمانده گارد ساحلی قطر با هیئت همراه با سردار " قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفت و گو کرد.
سردار رضایی در این دیدار، اظهارداشت: روابط ایران با کشور قطر نسبت به ادوار گذشته بهتر شده و این دیدار، مکملی برای تقویت هرچه بیشتر ارتباط مرزبانی دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدواریم روابط ما با برخی از کشورهای همسایه بهبود پیدا کند و بتوانیم به عنوان دوست و برادر با یکدیگر در ارتباط باشیم، هرچند ارتباط دیرینه و فرهنگی میان کشورهای همسایه وجود دارد.
فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در مرزهای مشترک ایران و قطر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد اما در مرزهای آبی بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس مشکلات صیادان غیرمجاز را داریم که مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار با آنها مقابله می کند.
سردار رضایی با اشاره به آمادگی مرزبانان میهن اسلامی در مقابله با تهدیدات منطقه ، بیان کرد : مرزبانان ایران اسلامی علاوه بر آمادگی کامل ، هرگونه تهدیدات گروهک های معاند، قاچاقچیان مواد مخدر و کالا را با اشرافیت اطلاعاتی بالا رصد و مقابله می کند.
وی با اشاره به وضع مرزهای دریایی ایران و قطر برهمکاری در امر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا ، نظارت و کنترل شناورهای تجاری و صیادی دو کشور، مقابله با ترددهای غیر مجاز و تعاملات دیپلماتیک مرزی با طرف مقابل تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی ناجا با پیشنهاد برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی بین مرزبانان ایران و قطر، تصریح کرد: فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در رشته های ورزشی پنجگانه نظامی،کشتی و ورزش های رزمی با مرزبانان کشور قطر در راستای همبستگی و تعاملات بیشتر، مسابقاتی را برگزار کند.

آمادگی گارد ساحلی قطر برای همکاری با ایران

در ادامه رئیس گارد ساحلی قطر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت : تاریخ ایران و قطر بسیار دیرینه است وخیلی خوشحال هستیم که سطح روابط دو کشور و نیز تعاملات با مرزبانی ایران مطلوب است.
سرتیپ "علی احمد سیف البدید المناعی" با اشاره به کنترل آب های ساحلی مشترک، افزود: به صیادان غیرمجاز هشدار دادیم از مرزها عبور نکنند و به هیچ عنوان به داخل آب های کشور ایران وارد نشوند و در صورت ورود غیرمجاز به آب های ایران، با آنها برخورد و تحویل مقامات قضائی و شناورهای آنها تا 3 ماه توقیف می شود.
وی ادامه داد: گارد ساحلی کشور قطر آمادگی دارد در راستای تعاملات خوبی که با مرزبانی ایران دارد در امر مبارزه با جرایم و قاچاق در مرزهای دریایی و جلوگیری از تردد شناورهای غیر مجاز همچون گذشته با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همکاری کند.
رئیس گارد ساحلی قطر با استقبال از پیشنهاد سردار رضایی در برگزاری مسابقات ورزشی مشترک، خاطر نشان کرد : هدف از این مسابقات ورزشی برد و باخت نیست، ما به دنبال تعاملات بهتر و مطلوب میان مرزبانان دو کشور هستیم که این مسابقات باعث ارتباطات بهینه و دوسویه است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • فیلیپین سفیر چین را فراخواند
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل