Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايندگي هاي منتخب گروه صنعتي ايران خودرو در استان هاي گلستان و بوشهر، آخرين دستاوردهاي اين گروه صنعتي را در نمايشگاه بين المللي و تخصصي استاني در معرض عموم قرار داده اند.
به گزارش خبرگزاري آريا، هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو، قطعات و تجهيزات وابسته استان گلستان و دومين نمايشگاه تخصصي خودرو، قطعات و صنايع وابسته استان بوشهر با مشاركت نمايندگي هاي منتخب ايران خودرو و با حمايت معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو به صورت هم زمان دستاوردهاي گروه صنعتي ايران خودرو را به نمايش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


AR-SA
برمبناي اين گزارش، نمايشگاه خودرو در دو استان گلستان و بوشهر به صورت هم زمان از 10 تا 13 بهمن ماه برپاست و محصولات متنوع گروه صنعتي ايران خودرو در اين دو نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.
در غرفه ايران خودرو در نمايشگاه استان گلستان، محصولات دناپلاس، پژو پارس اتوماتيك، پژو 207 اتوماتيك، تندر پلاس اتوماتيك، رنو كپچر، اچ30 كراس، هايما اس.7 توربوشارژ اتوماتيك و پژو 2008 به نمايش گذاشته شده است. افزون بر اين خودروها در نمايشگاه بوشهر، محصولات پژو 508، سوزوكي گراندويتارا و تندر پيكاپ نيز به نمايش درآمده است.
اين گزارش مي افزايد، در نمايشگاه هاي برپا شده در اين دو استان، محصولات پرفروش و پرمتقاضي گروه صنعتي ايران خودرو در قالب برنامه فروش فوري و پيش فروش توسط نمايندگي هاي منتخب عرضه مي شود.
گفتني است،‌ گروه صنعتي ايران خودرو در هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو گلستان از ساعت 16 تا 21 و در دومين نمايشگاه تخصصي خودرو،‌ قطعات و صنايع وابسته بوشهر از ساعت 17 تا 22 در محل برپايي نمايشگاه هاي دو استان پذيراي بازديدكنندگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه از شدت بارش در مناطق مذکور تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق، در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور، بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد، جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت و خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750957

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو