Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، رضا خواجه ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزود: بیش از 3 هزار و 696 متقاضی در شهرهای مناطق زلزله زده تمایلی به تحویل کانکس نداشتند لذا 5 میلیون تومان وجه نقد به صورت بلاعوض به آنان پرداخت شده است.
وی همچنین گفت که تاکنون بیش از 18 هزار و 364 متقاضی درخواست اسکان موقت در این مناطق تعیین تکلیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوجه ای اظهار داشت: برخی از متقاضیان دریافت وجه نقد کانکس ( 5 میلیون تومان ) هم اکنون در منطقه در چادر زندگی می کنند تا با استفاده از تسهیلات بانکی، کمک های بلاعوض دولت و وجه کانکس واحدهای مسکونی خود را احداث کنند.
بنا به این گزارش، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.
محل وقوع این زمین لرزه حوالی «ازگله» اعلام شد که در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از 600 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک بیش از 12 هزار نفر بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد

از روز سه‌شنبه این آتشفشان بیش از سه بار فوران کرده است. در پی فعالیت‌های این آتشفشان، مقامات اندونزی سطح هشدار را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایسنا، همچنین پیش‌بینی شده است که این آتشفشان طی روز‌های آینده فوران‌های بیشتری داشته باشد.

تصاویر منتشر شده گدازه‌های نارنجی رنگ این آتشفشان را نشان می‌دهد.

اندونزی به طور معمول زمین لرزه‌های مکرری را تجربه می‌کند، زیرا در منطقه‌ای موسوم به حلقه آتش اقیانوس آرام قرار دارد. حلقه آتش یک منطقه لرزه‌ای فعال است که در آن صفحات مختلف پوسته زمین به هم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته