Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اجازه بدهید دیگر در این خصوص صحبتی نکنم آنقدر در این سال‌ها حرف‌های تکراری زده‌ام که دیگر خسته‌ شده‌ام. احساس می‌کنم با این صحبت‌ها و انتقادات خودمان را کوچک می‌کنیم.

وی ادامه داد: خادم 6 سال است به کشتی آمده است و همانطور که در رده‌های پایه برای پشتوانه‌سازی کار می‌شد باید به مربی‌سازی هم توجه می‌کرد که اگر برنامه داشتیم الان باید حداقل 10 مربی در تمام رده‌ها داشتیم تا بتوانیم کادر فنی قدرتمندی داشته باشیم در حالی‌که از همان اول تنها 5-6 نفر بودند و همچنان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط دیگر برای مربیان سازنده انگیزه‌ای نمانده است.

مربی سازنده کشتی تهران با بیان اینکه حرفی برای گفتن ندارم، تصریح کرد: احساس می‌کنم فقط چند نفر در جامعه کشتی انتقاد می‌کنند و بقیه همسو شده‌اند. با بازگشت خادم به رأس تیم ملی بزرگسالان انتظارات بالا می‌رود و باید منتظر قهرمانی در جهان و المپیک باشیم؛ حرفی ندارم و برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنم. از تمام دوستانی هم که در این مدت برای مصاحبه تماس گرفتند خواهش می‌کنم دیگر تماس نگیرند چون از زدن حرف‌های تکرار خسته شده‌ام و حرفی برای گفتن نمانده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام