Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از این نمایشگاه ، آثار این هنرمند فقید را ستود.

گفتنی است، نمایشگاه اثار نقاشی هنرمند فقید « مینا روحی » با عنوان « آخرین برگ سفرنامه مینا » به همت خانواده وی و با همکاری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی و خانه نقاشی آذربایجان غربی از هفتم بهمن ماه جاری به مدت چهار روز در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نمایشگاه 27 اثر نقاشی از این هنرمند که در طول دوران بیماری اش خلق کرده و مجالی برای ارائه آثار خود نیافته بود به همت خانواده وی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مینا روحی متولد 1366 شمسی و دارای مدرک فوق لیسانس نقاشی 27 دی ماه 95 به علت ابتلا به بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری استان آذربایجان غربی را داغدار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی