Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «دکتر حسین سیمایی صراف» عضو هیات علمی دانشگاه شهید‌بهشتی را به سمت معاون امور حقوقی و پارلمانی خود منصوب کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اعلام این خبر گفت: بعد از قبول استعفای محمد روشن معاون سابق حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر حسین سیمایی صراف را به سمت معاون حقوقی و پارلمانی خود منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سیمایی صراف عضو هیات علمی دانشگاه شهید‌بهشتی است که در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه قم به دانشگاه شهیدبهشتی منتقل شده بود. وی مدیر گروه پژوهشی حقوق خصوصی پژوهشکده حقوقی شهر دانش، وکیل پایه یک دادگستری و داور اتاق بازرگانی ایران است.

سیمایی صراف دارای لیسانس حقوق از دانشگاه تهران، کارشناسی‌ارشد رشته حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه شهید‌بهشتی است.

خبرنگار آنا پیش از این در تاریخ 29 آبان از برکناری معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم خبر داده بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت