Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، «کارگاه تخصصی جلوه‌های ویژه میدانی در سینما» با همکاری انجمن جلوه‌های ویژه میدانی خانه سینما به مدت سه روز و از ۵ تا ۷ اسفندماه ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی شده است.

دو روز نخست این کارگاه در محل مدرسه ملی سینمای ایران برگزار شده و به ارایه مباحث نظری در زمینه آشنایی با موضوعات و مفاهیم کاربردی فیلمبرداری و کارگردانی، شناخت شاخه‌های جلوه‌های ویژه میدانی، تقسیم‌بندی چارت گروه جلوه‌های ویژه میدانی، آشنایی با مواد پیروتکنیک و فنون انفجار و ایمنی در جلوه‌های ویژه میدانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سوم این کارگاه نیز به منظور آشنایی عملی شرکت‌کنندگان با پاره‌ای از فنون متداول جلوه‌های ویژه میدانی، در شهرک دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

داوطلبان برای ثبت نام به محل مدرسه ملی سینما به آدرس خیابان شریعتی، خیابان دستگردی (ظفر)، خیابان سنجابی، کوچه دفتری غربی، پلاک ۱۷ (طبقه سوم) مراجعه کنند. داشتن سابقه کاری در این حوزه امتیاز محسوب می‌شود.

503

مدرسه ملی سینما شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری کارگاه تخصصی جلوه ویژه میدانی در سینما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت