Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نتانياهو اين روز‌ها با مشکلات عديده‌اي چه در داخل اراضي اشغالي بواسطه فساد‌هاي اقتصادي‌اش، و چه در خارج از آن بواسطه جنايت‌هاي رژيم تحت امرش، مواجه است؛ بنابراين توهمات او قابل درک است.
به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، کانال 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي دوشنبه شب مدعي شد «نتانياهو در ديدار با پوتين گفته در صورتي که جامعه بين‌المللي اقدامي براي توقف حضور نظامي ايران در سوريه و ساخت کارخانه‌هاي موشک‌هاي نقطه‌زن در لبنان انجام ندهد، اسرائيل اقدام نظامي خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانياهو اين روز‌ها با مشکلات عديده‌اي چه در داخل اراضي اشغالي بواسطه فساد‌هاي اقتصادي‌اش، و چه در خارج از آن بواسطه جنايت‌هاي رژيم تحت امرش، مواجه است؛ بنابراين توهمات او قابل درک است.
اعتراف پسر به فساد پدر!
چندي پيش بود که فايل صوتي «ياييرنتانياهو» پسر بنيامين نتانياهو، منتشر شد. فايلي که حکايت از فساد اقتصادي نخست‌وزير رژيم صهيونيستي داشت. پسر نتانياهو در آن فايل خطاب به «اوري مايمون»، پسر يک سرمايه‌دار گازي صهيونيستي يادآوري مي‌کند که پدر نخست‌وزيرش چگونه براي انتفاع آن‌ها فساد اقتصادي مرتکب شده است.
عصبانيت نتانياهو از افشاي مشکلات رواني همسرش
همچنين يک فايل صوتي ديگر نيز به تازگي در فضاي مجازي منتشر شده، که به افزايش تشويش و اوهام‌پردازي نتانياهو دامن زده است؛ فايلي که نشان مي‌دهد «سارا نتانياهو» همسر نخست وزير رژيم صهيونيستي در حال فرياد زدن و ابراز ناراحتي از وضع زندگي خود است! نتانياهو به قدري از انتشار اين فايل عصباني شده که دستور داده عاملان انتشار آن در فضاي مجازي دستگير شوند.
به همه اين موارد که موجب توهمات نتانياهو شده است، بايد فشار جهاني بواسطه موضوع انتقال پايتخت رژيم جعلي صهيونيستي از «تل‌آويو» به «قدس» و نگراني و انزوا نتانياهو از اين امر را هم اضافه کرد.
لاف‌زني نتانياهو
اما پيرامون لاف‌زني نتانياهو درخصوص اقدام نظامي عليه ايران و متحدان منطقه‌اي‌اش، گرچه اينگونه لاف‌زني‌هاي مقامات صهيونيستي مسبوق به سابقه است و مصداق همان ضرب‌المثل معروف ايراني است، اما فقط کافي است ذهن مشوش نخست‌وزير رژيم صهيونيستي را متوجه اتفاقي کنيم که 21 سال پيش يعني در سال 1997 رخ داد و طي آن رژيم صهيونيستي در جريان عملياتي موسوم به «کشتار الانصاريه» متحمل شکست سنگيني در مقابل حزب الله لبنان شد.
تکنولوژي پيشرفته‌اي که حزب‌الله لبنان 21 سال پيش به آن مجهز بود
در جريان عمليات موسوم به «کشتارالانصاريه» در جنوب لبنان که مستند آن چندي پيش تحت عنوان «باتلاق اسرائيل در جنوب» منتشر شد، نيرو‌هاي حزب‌الله در سال 1997 با بکارگيري يک تکنولوژي پيشرفته به راحتي توانستند با شنود مکالمات ميان دو خلبان صهيونيستي، عمليات تجاوزکارانه صهيونيست‌ها را خنثي کنند و 40 کماندوي متجاوز صهيونيستي را به درک بفرستند.
همانطور که اشاره شد عمليات فوق‌الذکر در سال 1997 يعني 21 سال پيش رخ داد يعني در زماني که قدرت حزب‌الله لبنان يک سوم قدرت فعلي اين نيروي مردمي هم نبود؛ بنابراين نتانياهو که اين روز‌ها به تهديد ايران و همپيمانانش مبادرت مي‌ورزد بايد تاريخ قطور شکست‌هاي مفتضحانه ارتش رژيم صهيونيستي را در دو دهه اخير مرور کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم