Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - دبير هيات تيراندازي استان آذربايجان شرقي گفت: نفرات اعزامي تيم تيراندازي بزرگسالان استان به مسابقات قهرماني کشوري مشخص شد.

به گزارش ايرنا، ابراهيم نورآذر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مسابقات تيراندازي بزرگسالان قهرماني کشور گراميداشت دهه مبارک فجر به ميزباني تهران از 11 تا 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين مسابقات در رشته تپانچه بادي و تپانچه ميکس در فدراسيون تيراندازي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود، گفت: بر اين اساس حامد رشکي، حبيب حضرتي، رحيم سنگري، سونا سادات ميرجلالي،معصومه روحي و لعيا بابايي از آذربايجان شرقي به اين مسابقات اعزام مي شوند.
نورآذر خاطر نشان کرد: تيم تيراندازي آذربايجان شرقي با قدرت تمام در اين مسابقات حضوري پررنگ خواهد داشت و به کسب مقام توسط اين ورزشکاران اميدوار هستيم.
تيم اعزامي تيراندازي استان آذربايجان شرقي با مربيگري احمد نجفي در بخش آقايان و زهرا کي قبادي در بخش بانوان، تيم تيراندازي استان را هدايت مي کنند.
وي در مورد تعداد تيراندازهاي استان اظهار کرد: در سال جاري به 150 نفر آموزش تيراندازي داده شده و تعداد تيراندازهايي که عضو تيم ها هستند، بالاي 15 نفر است.
نورآذر معيار انتخاب تيراندازها براي شرکت در مسابقات قهرماني کشوري را حضور فعال در تمرينات و نتايج رکوردگيري از اين نفرات در مسابقات استاني اعلام کرد.
وي با بيان اينکه رشته تيراندازي در استان آذربايجان شرقي مظلوم واقع شده است،گفت: اگر مسئولان ورزشي استان قدري از اين رشته ورزشي حمايت کنند نفرات برتر زيادي را به جامعه تيراندازي معرفي مي کنيم چرا که رشته تيراندازي يکي از رشته هاي مدال آور ورزشي است.
دبير هيات تيراندازي آذربايجان شرقي در مورد ورود حامي مالي (اسپانسر) به رشته تيراندازي، يادآور شد: بنا به دستور رئيس هيات تيراندازي استان تا به امروز براي جذب حامي مالي اقدام نکرديم و با تکيه بر توان مالي خود هيات از پس مشکلات رشته تيراندازي استان برآمديم.
وي گفت: بدليل اهميت مسابقات تيراندازي قهرماني کشوري، تمامي استان ها در اين مسابقات حضور دارند و از بين نفرات برتر اين مسابقات براي اردوي تيم ملي تيراندازي انتخاب مي شود.
خبرنگار: مهدي آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد