Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی فرحانه، مدیر روابط بین‌الملل و آزمون‌های زبان دانشگاه امام جواد (ع) گفت: اولین دوره آزمون بین‌المللی تافل ،TOEFL iBT، با بهترین کیفیت در تاریخ هشتم بهمن ماه ،٢٨ ژانویه، با هماهنگی سازمان ETS آمریکا برگزار شد.

فرحانه با بیان اینکه این آزمون در محیطی آرام و با استاندارد بالا برای داوطلبان یزدی و استان‌های همجوار برگزار شد، بیان کرد: کیفیت و صحت برگزاری آزمون از سوی سازمان ETS مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر یزد و دانشگاه امام جواد (ع) تنها مرکز برگزاری آزمون تافل در جنوب و جنوب شرق کشور است.

مدیر روابط بین‌الملل و آزمون‌های زبان دانشگاه امام جواد (ع) گفت : همچنین با توجه در خواست داوطلبان تاریخ‌های برگزاری این آزمون در سال ۹۷ به زودی در سایت ets.org جهت ثبت نام باز خواهد شد.

نخستین آزمون تافل در استان یزد با موفقیت در دانشگاه امام جواد (ع) برگزار شد.

دوره بعدی این آزمون در تاریخ ١٢ اسفند ۹۶ (۳ مارچ) خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

آزمون تافل در استان یزد برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود