Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی فرحانه، مدیر روابط بین‌الملل و آزمون‌های زبان دانشگاه امام جواد (ع) گفت: اولین دوره آزمون بین‌المللی تافل ،TOEFL iBT، با بهترین کیفیت در تاریخ هشتم بهمن ماه ،٢٨ ژانویه، با هماهنگی سازمان ETS آمریکا برگزار شد.

فرحانه با بیان اینکه این آزمون در محیطی آرام و با استاندارد بالا برای داوطلبان یزدی و استان‌های همجوار برگزار شد، بیان کرد: کیفیت و صحت برگزاری آزمون از سوی سازمان ETS مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر یزد و دانشگاه امام جواد (ع) تنها مرکز برگزاری آزمون تافل در جنوب و جنوب شرق کشور است.

مدیر روابط بین‌الملل و آزمون‌های زبان دانشگاه امام جواد (ع) گفت : همچنین با توجه در خواست داوطلبان تاریخ‌های برگزاری این آزمون در سال ۹۷ به زودی در سایت ets.org جهت ثبت نام باز خواهد شد.

نخستین آزمون تافل در استان یزد با موفقیت در دانشگاه امام جواد (ع) برگزار شد.

دوره بعدی این آزمون در تاریخ ١٢ اسفند ۹۶ (۳ مارچ) خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

آزمون تافل در استان یزد برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واکنش صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری

متن نامه صدیقی به این شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
سلام علیکم

معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی وحوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود. بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است. لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مومنین روشن و شفاف شود.

کاظم صدیقی

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • زمان ثبت نام آزمون‌های مهم ۱۴۰۴
  • اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
  • زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴ اعلام شد
  • بیش از ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد به خودکفایی رسیدند
  • خودکفایی ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد
  • جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف
  • نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی در آمل برگزار شد
  • نخستین رویداد گردشگری گوسفند مهربان در گل‌تپه
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی
  • نخستین واکنش صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری