Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:30:00 GMT

تشییع پیکر مطهر یک جانباز شهید در کنگاور

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۹۳۲۲

تشییع پیکر مطهر یک جانباز شهید در کنگاور

کرمانشاه- ایرنا- پیکر مطهر جانباز شیمیایی 70 درصد جنگ تحمیلی، شهید 'عبدالرضا جاویدان' روز سه شنبه در کنگاور با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور فرماندار، روحانیون، اعضای شورای اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم از میدان امام (ره) کنگاور انجام و پیکر شهید در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانباز 70 درصد دفاع مقدس عبدالرضا جاویدان بازنشسته فرهنگی متولد 1341 که سال 1365 در عملیات کربلای 4 به فیض جانبازی نائل آمده بود ظهر دیروز پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از عارضه شیمیایی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
رئیس بنیاد شهید کنگاور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهید عبدالرضا جاویدان جانباز 70 درصد اهل شهرستان کنگاور، پس از تحمل 31 سال رنج و سختی، به علت بیماری ناشی از عوارض شیمیایی در سن 55 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بهرام کیهان زاده افزود: مراسم ختم این شهید بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم عصر امروز (سه شنبه) از ساعت 14 تا 16 در مسجد جامع کنگاور برگزار می شود.
در کنگاور حدود یک هزار جانباز و هفت جانباز 70 درصد از دوران دفاع مقدس وجود دارد که شهدای زنده این شهرستان محسوب می‌شوند. با توجه به شهادت این جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس تعداد شهدای کنگاور به 421 شهید رسید.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم